Geert , schaf gewoon dat systeem af , dat zal het beste zijn om die onnuttige posts tegen te houden ( ik heb gelezen op de handleiding van dit forum dat dit mogelijk is). Ik zie het nut niet in van een " ranking" op een forum zeRacekonijn schreef:als jullie posten om perse die 50 posts te halen, zal ik jullie toch moeten teleurstellen vrees ik.ShuttleSlayer schreef:Go stijn nog eentje en je bent ook D![]()
Ik nog 5 darn hij loopt uit op mij![]()
want veel posts van jullie zijn onnodig en brengen weinig interessants, en heeft soms niet veel (voor niet te zeggen niets) te maken met het topic.
Om het forum proper te houden zullen dat de eerste posts/topics zijn die verwijderd zullen worden ook dan, alsook topic die reeds lang verleden tijd zijn.
Dus verschiet niet als je in de toekomst online komt en plots maar de helft van je posts meer hebt, bij ene zal dit dan al meer zijn dan de andere ...
Oude posts verwijderen wordt nergens gedaan ze , tenzij het echt over een onderwerp gaat dat niet kan. Forums die al een tijdje bestaan tonen meestal alleen de topics van het laatste jaar en je kan dan met een eenvoudige klik de oude topics bekijken als je dat wil. ik denk dat dit een betere oplossing is . een forum kan toch niet "vol" raken heb je me gezegd