Anoniem schreef: Bestuur,
Er doen verschillende geruchten de ronde dat jullie club geen inspanning doet om nieuwe leden iets bij te leren en dat jullie alleen tegen de gekende mensen spelen. Dat is dus zeer jammer maar misschien moeten we naar een andere club uitkijken die wat aangenamer zijn he !!!
Geert De Baets schreef: Beste,
Als er nieuwe mensen zijn in de club, dan worden deze zeker opgevangen, het is alleen niet mogelijk dit te doen als er heel wat nieuwe leden zijn, en er zal zeker met nieuwe leden gespeeld worden als zij daar ook toe bereid zijn.
Ik denk dat er mensen genoeg zijn in de club die dit kunnen getuigen.
Geert
Erik schreef: Mocht iedereen nu es op de club zelf zeggen wat er op zijn/haar lever ligt, dan zouden we er wat kunnen aan doen! Dat zal heel wat constructiever zijn dan anoniem op internet te gaan posten.
Dit is niet het enige geval van dergelijke onrust waar ik van weet. Laat van jullie horen ipv achter de rug van het bestuur onder elkaar te mopperen hoe slecht het wel is in onze club!
Trouwens moest ie zo slecht zijn hadden we geen 20-jarig bestaan gevierd!
Ik zelf vind dat Andy zowat gelijk heeft:Andy schreef: kbeken, kbeken
it was I
Het is inderdaad waar dat de meeste iedere week tegen dezelfde spelen (ik inbegrepen). Maar dit heeft ook zo zijn redenen, de competitiespelers blijven graag op hun niveau spelen en de amateurs zoals ik spelen dan liever tegen/met kameraden waar ze het meeste lol mee maken.
Je moet zelf ook wat initiatief, interesse en een goed humeur tonen. vooral dat laatste is belangrijk om tegen/met mij te spelen![]()
Anyway, good luck finding a better club!
/cheers
De persoon bedoeld waarschijnlijk dat hij niet vaak met spelers speelt die beter zijn dan hem (vermoed ik), en daar kan ik best inkomen, in onze club blijven de meeste spelers op hun huidige niveau, enkel de competitiespelers werken aan hun vooruitgang, als je ook wilt meespelen of tegen betere spelers wil spelen, slechts een oplossing, het hen vragen.
Ikzelf zal niet snel tegen beginners spelen omdat ik denk dat deze het zelf niet willen om "afgemaakt" te worden.
Dus als je tegen mij wil spelen, laat maar iets horen, tis nu nog de moment volgend seizoen zal ik enkel maar trainen, competitie en tornooien spelen.
grtz
Geert