Door zijn winst in Latem kon hij het klassement C2 niet mislopen:
DE RIDDER KOEN (21505) C2 Enkel 15-10-2008 EIKENLO BC
Vanaf 15 oktober is het zover
Proficiat Koen, op naar C1
Hmm inderdaad nergens online te bespeuren, tis toch niet naar de verkeerde vrieze gestuurd hé?Kame schreef:Lindsay heeft een nieuwe kaart ontvangen via de post, daar staat nu op C-C2!
Raar, maar is nergens op een site te vinden
Wohooo,Racekonijn schreef:Binnenkort kunnen we er nog een C2-tje bijschrijven.
Tom Bontinck behaalde na de zege op een C2-speler de 11 competitiepunten.
Nu wachten op de vergadering (die denk ik pas in Mei zal zijn) om het definitief te maken.
Zorg dat je boven de 10 punten blijft hé (maar dat zal wel geen probleem zijn)
Alvast proficiat Tom![]()
Jaja, vanaf nu ist mee veren te doen !! w00tKame schreef:Ik mag blijkbaar ook nieuwe kaart verwachten. Mailtje van JP liet me weten dat ik vanaf 13/05/2009 C1 ben. Blijkbaar waren ze toch allemaal geldig, wat sommige hoofdscheidsrechters ook zeggen

ShuttleSlayer schreef:Jipiee Eddy![]()
Vandaag joerie voor de C1 in tielt
Ik alles gooien in de strijd om halfweg B2 te zijn.
Hoe loopt het af ? meer hier over op Het forum vanvond om 20.00 u
![]()
![]()
Succes vo iedereen in tielt vndaag

als sneeuw geen excuus is om nie te gaan werken, dat telt da zeker voor badminton he:Kimmeke schreef:... er is een koppel omwille van de weersomstandigheden nie afgekomen en daarmee was der een wedstrijd te weinig om een geldig tornooi te hebben ...
Zwak om thuis te blijven, maar goed nog maar een tornooitje winnen hé dan, das meteen ook goed voor de portemoneeHet Laatste Nieuws schreef: "Sneeuw is geen excuus"
En toch kunnen werknemers vandaag maar beter op tijd komen. "De sneeuw is geen excuus. U moet al het mogelijke doen om te gaan werken vandaag", zegt directeur-generaal Pieter Timmermans van het Verbond der Belgische Ondernemingen (VBO). "En u moet op tijd zijn: desnoods moet u maar wat vroeger vertrekken. De algemene regel is dat iedereen al het mogelijke moet doen om op zijn werk te raken", zegt Pieter Timmermans. "Veel hangt af van de sector. In de chemie bijvoorbeeld kun je niet zomaar de installaties stilleggen omdat het personeel niet op het werk raakt." Argumenten als "ik durf niet met de auto rijden in de sneeuw" tellen niet. "Dat is geen excuus. Als u op uw werk verwacht wordt, moet u daar maar een oplossing voor vinden. Desnoods neemt u het openbaar vervoer of zoekt u een collega met wie u kunt meerijden."
http://www.hln.be/hln/nl/2652/Extreem-W ... kken.dhtml