|
Bijscholing
BC De Pluimplukkers organiseert een bijscholing over "coaching" bij badminton, onder leiding van Kurt Nys, VBL-coach U17. Alle trainers, begeleiders, spelers en geïnteresseerden uit Oost-Vlaamse clubs zijn uitgenodigd op deze bijscholing, die doorgaat in 2 sessies. Alle details vind je hier:
|
| Datum: | 24 en 31 maart 2010 |
| Tijd: | 20.00u - 22.00u |
| Waar: | Sporthal Driebeek, Gentbrugge |
| Doelgroep: | Trainers & begeleiders van jeugd- en topspelers |
| Inhoud: | Algemeen kader, badmintonspecifiek, hoe kijk je naar een wedstrijd, hoe lever je je boodschappen aan je speler,... |
| Prijs: | 10 euro per persoon |
| Inschrijven: | Via mail naar robin@pluimplukkers.be, ten laatste tegen 10 maart |
| Aantal plaatsen: | Er zijn slechts 16 plaatsen, dus snel inschrijven!! |
| |
|
| |
|
|
|