Daar er een tijdje geleden zeer erg sprake was om een laddertornooi in te richten heb ik op mn eentje een tornooi uitgedacht voor iedereen die geinteresseerd is, onderstaand vind u de werking welke zeer binnenkort ook op de website zal te zien zijn.
De werking ziet er als volgt uit:
Je schrijft je in door een mailtje te sturen naar
Geert.DeBaets@BCEikenlo.be
Dan word je in de spelerslijst geplaats en zal 'het systeem' je eruit pikken om een wedstrijd te spelen.
Het gaat steeds om dubbel wedstrijden (DD/HD/GD), de wedstrijden worden willekeurig gecreërd zo zit je niet aan één partner vast, ook je tegenstanders worden willekeurig gekozen. De spelers worden gekozen uit de lijst van spelers die momenteel niet in een wedstrijd zitten, het is dus wel mogelijk dat je meer of minder wedstrijd speelt dan iemand anders, dit is ook afhankelijk van hoe snel je je wedstrijden afwerkt, wanneer je een wedstrijd afwerkt heeft geen belang, je kan wel maar in één wedstrijd tegelijk zitten.
Als 'het systeem' jouw heeft gekozen om een wedstrijd te spelen word je via e-mail op de hoogte gebracht van je medespeler en je tegenstanders.
Bij een gespeelde wedstrijd meld 1 van de 4 spelers de wedstrijd via het menu onder 'Gespeelde wedstrijd melden'. De wedstrijd zal dan door een beheerder ingevuld worden.
De winnaars krijgen elk 1 punt bij, de verliezers behouden hun huidige stand van punten.
De ranking kan je steeds raadplegen via het menu onder 'Ranking'.
Het volledige speelschema kan je bekijken via het menu onder 'Openstaande wedstrijden'.
Het is ook mogelijk om uw gespeelde wedstrijd te raadplegen via het menu onder 'Uw wedstrijden'.
Bij verdere vragen neem je best contact op met Geert De Baets.
Indien je vragen hebt of suggesties (die niet al te groot zijn) kan dit eventueel aangepast worden.
Uiteraard is het voor iedereen zijn eigen beslissing om mee te doen.
het is niet echt een laddertornooi, want dit is helaas niet haalbaar in onze club vrees ik (te weinig kandidaten wellicht).
het laddertornooi kan wat mij betreft vrij wel binnenkort van start gaan ofwel naar de trainingen.
Het staat jullie natuurlijk ook vrij om zelf een laddertornooi te organiseren (zoals erik reeds gezegd heeft 'Waarom hoeven wij op het bestuur te wachten ') maar daar heb ik tot nog toe bitter weinig van gezien.