Hallo allemaal,
volgend seizoen zullen er naar alle waarschijnlijkheid allerlei foto's online komen te staan die ik her en der getrokken heb. Sommige zullen over de competitie gaan, andere over tornooien of trainingen of wat dan ook, zo lang het maar met badminton te maken heeft.
Eerst en vooral zal ik jullie de link geven waarop je alles zal kunnen terugvinden:
http://skynetphotoservice.wistiti.be/Skynet-Id-119704:badminton
Hoe zal je kunnen terugvinden wat je zoekt? héél simpel...
Links krijg je (momenteel nog maar) twee mappen te zien, de eerste, badminton 05/06 genaamd, is logischerwijze van vorig seizoen (hier vind je enkele foto's van de herencompetitie van damme van vorig seizoen)
In de tweede map (badminton 06/07) kan je dan alles terugvinden van het komende seizoen.
Wanneer je op zo een mapje klikt, krijg je een verdere onderverdeling.
Zo zie je bijvoorbeeld in de eerste map (badminton05/06), de onderverdelingen "Damme-Lokerse", "Damme-Izba" en "Buggenhout-Damme" staan.
In de map van het komende seizoen zie je reeds 1 onderdeeltje staan, namelijk "TR adegem" waarbij TR staat voor "training".
Zo zal ik verschillende afkortingen gebruiken:
TR ==>> training
COMP ==>> competitie
TOR ==>> tornooi
Wanneer je toch niet zeker bent in welk album je nu aan het kijken bent..., boven het overzicht van de foto's staat ook nog een titel waarin meerdere info zal gegeven worden.
Wanneer je dan een album bekijkt, krijg je eerst een overzicht, waar eventueel commentaar of de namen van de spelers bij staan.
Wanneer je op een foto klikt, krijg je een nieuw venster waarin je de foto's ook één voor één kunt bekijken en naar de volgende foto kan doorgaan door op het groene pijltje te klikken.
Eventueel kan je ook alles als een diashow laten projecteren.
Dan wil ik ook nog even meedelen dat wanneer je dan in dat nieuwe venster nogmaals op de foto klikt, je de foto in zijn originele grootte krijgt. Dit kan handig zijn wanneer je de foto wil opslaan. LET WEL, deze "originele' foto blijft slechts 1 maand online van zodra deze is geupload.
Wie later alsnog één of andere foto in het originele formaat (en dus deftige kwaliteit) wil, mag hier altijd een berichtje nalaten en dan kan ik die foto wel doormailen of zo.
Wanneer er nieuwe foto's online komen, zal ik hier zeker een berichtje plaatsen.
En indien er vragen zijn, hoef je ze maar te stellen
Groetjes,
Kim