Robert schreef:
- Kunnen we hier eventueel een eigen ontwerp voor maken? Zelfs in de vorm van een interne wedstrijd? De reacties lijken me enthousiast genoeg. En hier laat Gilbert een vermanende stem horen, met alle recht van spreken: er moeten hier inderdaad regels gevolgd worden. Misschien kan iemand die daar thuis in is es op een rijtje zetten wat de belangrijkste voorwaarden zijn?
De voorwaarden van een shirt voor tornooien zijn onder andere:
- het shirt moet 75% (ik kan mij vergissen) hetzelfde kleur zijn
- er mag geen reclame op de rug of voorkant staan
- er moeten korte mouwen aanwezig zijn (geen basketbal shirt)
- mag nie gescheurd zijn
--> alle regels zijn inderdaad te lezen op de link van Katleen, hier boven vermeld
dit zijn zo de eerste die in mij opkomen die ik weet als scheidsrechter.
MAAR, dit is allemaal zeer goed en fijn, maar op de hedendaagse tornooien heb ik er nog nooit een hoofdscheidsrechter een speler zijn shirt weten afkeuren, en heb ik er wel al degelijk gezien die bovenstaande regels zeer duidelijk overtraden.
Waarmee ik niet wil zeggen, dat als wij een shirt maken of zo, dat we hier ons broek moeten aan vegen.
Het voorstel om een shirt met sponser te maken, is praktisch gezien onmogelijk, aangezien we geen sponsor hebben, Nino staat wel op de site omdat hij dit seizoen een aankoop deels sponserde, maar dit zal naar het begin van volgend seizoen van de site gaan.
het huidige club t-shirt met het voutje erop is voor mij antiek, ik draag hetzelf alleen maar op tornooien en competitie.
Het probleem van de outfit is bekend in het bestuur en daar word aan gewerkt, de oorzaak is, dat er teveel shirts gemaakt zijn (daardoor aan lagere prijs) met de sponor erop, en nu zitten we ermee.
Bij de volgende vergadering zal dit zeker een aktief werkpunt zijn.
Grtz
Geert