www.BCEikenlo.be - Forum

Forum van badmintonclub Eikenlo
Het is nu do maart 28, 2024 3:11 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 3 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: Andy ging de lucht in
BerichtGeplaatst: wo sep 27, 2006 1:00 pm 
Offline
C2-Speler
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr mei 20, 2005 4:19 pm
Berichten: 181
Woonplaats: Adegem
Andy Ingels' geluk kon niet op toen hij vorig jaar meedeed aan de tombola. Hij won de hoofdprijs, een ballonvlucht van Madou.

Op 23 september was het dan zo ver, Andy ging de lucht in.

De foto's staan ondertussen online op:

http://skynetphotoservice.wistiti.be/Skynet-Id-119704:badminton bij het onderdeel "Evenementen".

Andy, ik denk dat velen nieuwsgierig zijn naar jouw verhaal dus schrijf maar es een verslagske hé ;)


Toedels

_________________
All we need are
Two rackets
One shuttle
And lots of fun...

Afbeelding

http://www.Kimmekespics.be
http://blog.kimmekespics.be
http://badkimton.wordpress.com


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do sep 28, 2006 7:29 pm 
Offline
Recreant

Geregistreerd: do sep 28, 2006 6:39 pm
Berichten: 1
Woonplaats: Eeklo
Hallo,

Aangezien ik dus de hoofdvogel heb afgeschoten op onze tombola vorig jaar en zo dus een ballonvlucht heb gewonnen, zal ik maar ff mijn ervaringen meedelen! :wink:

Op zaterdag 23 september rond 17.30h zijn we de lucht in gegaan met onze Madou-ballon van Toerisme Oost-Vlaanderen. We stegen op op het pleintje voor de ECA in Assenede, vlakbij de N49. Na een boel paperassen, waar ik nie echt veel van begreep, werd de ballon opgeblazen en moesten we met man en macht verhinderen dat de ballon weg zou zijn zonder ons! :lol:

Rond 18.00h zijn we uiteindelijk vertrokken voor wat een memorabele trip zou worden. Opstijgen ging vliegensvlug en weg waren we. Wat me verbaasde, ook al was me dat op voorhand gezegd, was dat je totaal geen hoogtevrees hebt, in tegendeel, het leek helemaal niet zo hoog als het was.

We vlogen van de ECA 'recht' naar Sint-Laureins. Vanuit de ballon moesten we constant zwaaien naar mensjes die als miertjes van beneden naar ons zwaaiden, mijn arm is er nog stijf van! :wink: Vanuit de ballon zagen we in de verte Eeklo en zelfs mijn miezerig, kleine huisje dat- gelukkig voor ons- nog zichtbaar was.

Op onze tocht varieerde de hoogte tussen de 50 en de 350m hoog. Want als we te hoog gingen, zouden we richting Nederland varen door een sterk zuidelijke wind. Eens we pal boven Sente voeren, moesten we ons klaarmaken om te landen.

In een veld vol koeien, net buiten Sente, ploften we neer. Er was blijkbaar veel turbulentie die dag. :D Eens alles weer opgeplooid lag en terug in de kar zat, reden we naar een koevrij plekje voor onze 'doop'. We kregen daar elk, we waren in totaal met 15 man (inclusief de ballonbestuurder), een beetje gras van de weide waar we geland waren en een druppelke (glaasje jenever). Van een hapje en een drankje gesproken... :)

Wat toen volgde was erg grappig: de ballonbestuurder nam het gras uit m'n hand en wreef het over mijn 'bolleke' en vervolgens moesten we het druppelke uitdrinken- zelfs mijn neefje van 7 die met ons was mee gegaan, dronk het op. De man voegde er de volgende wijze woorden aan toe:
Met vuur verwarmen wij onze ballon (jenever) op gras landen we (dat gras dus) Met deze woorden wordt u opgenomen. Welkom bij het Madou-team.

Achteraf volgde nog een echt hapje en drankje met een frisse Madou-pint!

Andy


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do sep 28, 2006 8:59 pm 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo mei 18, 2005 10:59 am
Berichten: 323
Woonplaats: Adegem
Klinkt zeer tof,
vooral da 'jenever' - gedeelte lijkt me wijs :D :D
(maar de rest zouek ook wel keer willen doen eigenlijk)

De foto's zijn nu ook te vinden op de website onder de rubriek foto's.
Ook te downloaden in de Zip file
als ge ze zou willen op originele groote laat ge maar iets weten.

met dank aan :
Afbeelding

Die ook dit jaar weer zorgt voor een ballonvaart :D

_________________
Beter één racket in de hand dan ... geen hand !!


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 3 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling