www.BCEikenlo.be - Forum

Forum van badmintonclub Eikenlo
Het is nu vr maart 29, 2024 9:33 am

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 46 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do jun 15, 2006 11:12 am 
Offline
D-Speler
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za mei 28, 2005 11:28 am
Berichten: 74
Woonplaats: Eeklo
Geert , ik zeg niet dat die nicks wegmoeten he ( al begrijp ik niet dat iemand anoniem wil blijven op ons badmintonforum ) maar nu kan je geen keuze maken (via een "noodoplossingske" ( handtekening) vind ik maar niets ze). je kan heel eenvoudig een( niet verplicht invulbaar dan als er anoniem willen blijven) veldje extra maken bij het registreren met de echte naam welke dan bij de gebruikerslijst komt te staan.

Ik denk juist dat die anonimiteit andere gebruikers afschrikt om ook in te loggen op ons forum en iets te zeggen . Want zeg nu eerlijk ; je begint op straat toch ook niet tegen een vreemde te spreken .
We hebben op ons forum maar een 8-tal aktieve gebruikers , waarvan er al zeker 3 tegen anonimiteit zijn.

_________________
Stijn Devooght


Laatst bijgewerkt door Stijn op wo mei 02, 2007 10:07 am, in totaal 1 keer bewerkt.

Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do jun 15, 2006 12:49 pm 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo mei 18, 2005 10:59 am
Berichten: 323
Woonplaats: Adegem
Stijn schreef:
je kan heel eenvoudig een( niet verplicht invulbaar dan als er anoniem willen blijven) veldje extra maken bij het registreren met de echte naam welke dan bij de gebruikerslijst komt te staan.


HAHA :lol:

Als het toch zo gemakkelijk is, programmeer het maar, ik zal het met veel plezier testen en je dan de fouten terugsturen hoor.

Laat u gaan & veel succes :lol: :lol:

_________________
Beter één racket in de hand dan ... geen hand !!


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do jun 15, 2006 1:01 pm 
Offline
D-Speler
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za mei 28, 2005 11:28 am
Berichten: 74
Woonplaats: Eeklo
Racekonijn schreef:
Stijn schreef:
je kan heel eenvoudig een( niet verplicht invulbaar dan als er anoniem willen blijven) veldje extra maken bij het registreren met de echte naam welke dan bij de gebruikerslijst komt te staan.


HAHA :lol:

Als het toch zo gemakkelijk is, programmeer het maar, ik zal het met veel plezier testen en je dan de fouten terugsturen hoor.

Laat u gaan & veel succes :lol: :lol:


Geen gepast antwoord want ik zei niet ik kan ... , ik ben trouwens geen webmaster . Het is ook laag om over " fouten terugsturen" te spreken , maw ; gij kunt nie programmeren , dus gij mag geen ideeën hebben over het forum.

Je quote ook maar een klein stukje van mijn tekst , heb je op de rest dan niets te zeggen ? Maw , de webmaster is tegen , dus geen verandering

_________________
Stijn Devooght


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do jun 15, 2006 1:13 pm 
Offline
D-Speler
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za mei 28, 2005 11:28 am
Berichten: 74
Woonplaats: Eeklo
Hier trouwens een voorbeeld van een forum waar je je naam kan opgeven
http://www.multidesk.be/leden/populairste/

_________________
Stijn Devooght


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do jun 15, 2006 1:49 pm 
Offline
Recreant

Geregistreerd: do jun 02, 2005 4:01 pm
Berichten: 43
Stijn,

Ik moet u terug gelijk geven op wat u schrijft. Het enige probleem is dat Geert, webmaster, weinig kritiek aanvaardt. Als men een voorstel heeft is het aan hem, webmaster, wat een naam, om het uit te werken en niet aan hij die het idee heeft. Maar ik denk dat hij zich onvervangbaar voelt.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do jun 15, 2006 3:05 pm 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo mei 18, 2005 10:59 am
Berichten: 323
Woonplaats: Adegem
Stijn schreef:
Hier trouwens een voorbeeld van een forum waar je je naam kan opgeven
http://www.multidesk.be/leden/populairste/


Dit is een gans ander soort forum, niet te vergelijk met dit.

Stijn schreef:
Geen gepast antwoord want ik zei niet ik kan ... , ik ben trouwens geen webmaster . Het is ook laag om over " fouten terugsturen" te spreken , maw ; gij kunt nie programmeren , dus gij mag geen ideeën hebben over het forum.

Je quote ook maar een klein stukje van mijn tekst , heb je op de rest dan niets te zeggen ? Maw , de webmaster is tegen , dus geen verandering


Stijn, gij vond het "heel eenvoudig" dus moogt het van mij proberen en ik heb ook niet gezegd dat ik kan programmeren ...
Wat laag is, is zeggen dat iets heel gemakkelijk te doen is, zonder er zelf enige technische kennis van te hebben of te weten wat er allemaal komt bij kijken, en dan te zeggen van "doe gij maar", terwijl het praktisch onmogelijk is ...

als ge nog voorstellen hebt die misschien wel te doen zijn, zullen we der eens over spreken.

_________________
Beter één racket in de hand dan ... geen hand !!


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do jun 15, 2006 4:17 pm 
Offline
D-Speler
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za mei 28, 2005 11:28 am
Berichten: 74
Woonplaats: Eeklo
Waarom antwoord je dan niet de eerste keer dat ik het je vraag met ;
" ik kan het niet" of " dat gaat niet "?
Uit al je antwoorden maakte ik uit van ; " ik wil niet"

Als meerdere mensen een idee hebben kan je daar toch op antwoorden ?
En niet van ; "programeer het zelf" (terwijl je weet dat ik dat niet kan)

Ik heb nog altijd respect voor de site die je gemaakt hebt en de tijd die je er al in gestoken hebt maar maak er aub geen monopolie van

_________________
Stijn Devooght


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do jun 15, 2006 4:47 pm 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo mei 18, 2005 10:59 am
Berichten: 323
Woonplaats: Adegem
Stijn schreef:
Waarom antwoord je dan niet de eerste keer dat ik het je vraag met ;
" ik kan het niet" of " dat gaat niet "?
Uit al je antwoorden maakte ik uit van ; " ik wil niet"

Als meerdere mensen een idee hebben kan je daar toch op antwoorden ?
En niet van ; "programeer het zelf" (terwijl je weet dat ik dat niet kan)


ieder voorstel in het verleden die te doen was heb ik al uitgewerkt, zowel goede als minder goede, dus als het dat zo gemakkelijk was zoals jij zegt, dan had ik dat al gedaan van in het begin af. ik heb toen alternatieve oplossingen aangeboden. der is geen enkel antwoord van mij dat er op wijst dat ik geen aanpassing wil doen.

wat jij opmaakt uit mijn antwoorden, kan ik weinig aan veranderen, als ik letterlijk had geschreven"dat gaat niet" had je het zeker niet anders geïnterpreteerd.

gilbert schreef:
... Als men een voorstel heeft is het aan hem, webmaster, wat een naam, om het uit te werken en niet aan hij die het idee heeft...


De website onderhouden en programmeren doe ik nog altijd in mijn vrije tijd, als ik ieder voorstel moet uitwerken kan ik er een full time job uit halen, ik wil het gerust doen, als jij mij de uren vergoed :D.
Verder heb ik ook van u voorstellen reeds uitgewerkt, goede en minder goede, maar als er iets is die niet naar uw zin is, dan zit het spel op de wagen.
en Webmaster heb ik niet uitgevonden ...

_________________
Beter één racket in de hand dan ... geen hand !!


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do jun 15, 2006 4:55 pm 
Offline
D-Speler
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za mei 28, 2005 11:28 am
Berichten: 74
Woonplaats: Eeklo
Dan tip voor de volgende keer als iemand me een voorstel afkomt , Geert ;
wees vande eerste keer duidelijk :!:

leg dan uit dat da nie kan , dan moeten er nie zoveel woorden zijn.

_________________
Stijn Devooght


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do jun 15, 2006 8:06 pm 
Offline
Recreant
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za jun 10, 2006 6:45 pm
Berichten: 23
Woonplaats: Adegem
een druk bezette webmaster zal even zijn reactie plaatsen...

ivm de nicknames, men ziet nu standaard username (inlognaam), via het huidige PHPBB systeem dien je al met hacks te gaan werken wat niet aan te raden is, SMF forum (wat ik voordien al aanhaalde) beid deze mogelijkheid wel zamen met eenvoudig velden toevoegen.

inzake de gasten online:
dit is INCLUSIEF: zoekrobots zoals google, yahoo spider, msnbot... deze bezoeken haast elke dag een website dus die gasten online is quasi 60% daaraan te wijten. Het aantal gasten dat dus wordt weergegeven is relatief, dit hangt dan nog eens samen aan de sessies, elke sessie is x aantal minuten geldig en zal na die periode verlopen en gaat de gast weg van de teller, ook al was deze hier slechts 1 seconde, hij blijft een tijdlang zichtbaar.

aan stijn:
een veld toevoegen gaat niet zomaar, naast de html code voor de weergave hangt er een brok phpcode aan vast die de boel doet draaien/instellen... een voorbeeld:
Code:
if (isset($_GET['extraformulierveld']))){
    echo = "forumulier is ingevuld";
}

en dat is dan nog eenvoudig.

inzake een forum waar je je naam kan opgeven, waar je naar verwijst is een profielsysteem dat gekoppeld is aan een forum door middel van een bridge of integratie of hack; implementatie ervan kan moeilijk gebeuren met phpbb aangezien dit forum daar te weinig mogelijkheden voor bied en integratie via hack moet gebeuren wat bij upgrades allemaal opnieuw mag gedaan worden.

Niet alles is mogelijk in de wereld van dynamisch programmeren, er komt pak bij kijken en vaak draaien er ingewikkelde scripts achter, zelf ben ik op dat vlak al goed gevorderd dat ik weet waarover ik praat (twee keer ni voor niets bij de 100 beste websites van het jaar van Clickx magazine)
dat dus iets eenvoudig toe te voegen is dus helaas niet waar.

Citaat:
" ik kan het niet" of " dat gaat niet "?

sommige mensen hebben weinig tijd en posten daarom snel, val dus geen personen meteen aan. Het gaat erom dat programmeren niet eenvoudig is en je het niet mag onderschatten, ga naar beeld => bron en je ziet code, dat is slechts 20% van de code die er echt achter draait.

Citaat:
Monopolie

ik zie niet in dat er sprake is van monopolie, iedereen doiet sugegsties en je krijgt ofwel een positieve of negatieve reactie, in dit geval was ze kort en kan je er alle kanten wel mee opgaan maar dit is geen reden om aan te vallen. Iedereen kan suggesties doen, start een topic suggesties en we zoeken rustig naar een methode die mss kan toegepast worden. Enkele dagen geleden deed ik een voorstel en dit ging rustig.

Citaat:
De website onderhouden en programmeren doe ik nog altijd in mijn vrije tijd, als ik ieder voorstel moet uitwerken kan ik er een full time job uit halen, ik wil het gerust doen, als jij mij de uren vergoed

Even hierop ingaan, ikzelf ben quesi fulltime bezig na mijn full time job met het onderhouden/beheren/scripten van mijn websites, ik heb er momenteel 2 van mezelf (spacepage.be en poollicht.be waarvan poollicht.be volledig zelf gecodeerd), 2 die ik onderhoud van anderen (vvs.be, stadhuisvanraverschoot.be), en twee dochterpagina's van de hoofdsite (linktospace.be en astrofysica.net). Daarnaast heb ik nog een kleine vereniging en dat allemaal na mijn uren. Het is dan ook enorm moeilijk om dat allemaal te doen, een webmaster heeft het heus niet rustig, in mijn geval heb ik dus amper vrije tijd. Sommige voorstellen komen bij mij op lange baan en komen pas na een jaar online, ik ben nu iets aan het coderen en ben er jawel een maand mee bezig en zit slechts aan de helft, je mag het dus niet onderschatten. Vele mensen zien dan ook enkel de online kant van de webmaster en niet wat er allemaal achter steekt wat wel wat jamemr is want er kruipt massas tijd in.

hopende hiermee wat duidelijk te zijn inzake programmeren...


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do jun 15, 2006 8:46 pm 
Offline
D-Speler
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za mei 21, 2005 6:03 pm
Berichten: 87
Woonplaats: Eeklo
Iemand die niet kan programmeren beseft niet hoeveel tijd erin kruipt. Wij ooit voor school iets simpels moeten programmeren, maar wel maanden in gekropen.
Laat de onwetenden weten dat iets te ingewikkeld is om iets uit te voeren, en dan snappen we dat wel.
En aangezien er ook eens iets positiefs mag gezegd worden, ik vind dat er vrij veel mogelijk is bij forum met kleurtjes en nog andere dingen. :D


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr jun 16, 2006 11:15 am 
Offline
D-Speler
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za mei 28, 2005 11:28 am
Berichten: 74
Woonplaats: Eeklo
Ik geef toe dat ik niets van programmeren ken , waardoor mijn woorden "makkelijk" niet gepast zijn .

Ik had daar een idee van ; je drukt op die knopkes en hupsakee , tis in orde. Blijkbaar niet dus...

Maar Geert , jij als webmaster, als iemand je een voorstel doet kan je van de eerste keer zeggen dat het bijna niet kan. je gaf me de indruk dat je het niet wou en daar ging de discussie over.

Nu heb ik de volledige uitleg gekregen van unlivingsava , maar waarom deed jij die niet ?

_________________
Stijn Devooght


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo jun 18, 2006 12:09 pm 
Offline
C2-Speler
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za jul 02, 2005 11:15 am
Berichten: 107
Woonplaats: Eeklo
Ik denk omdat sava een beetje freak is :D

Dat bericht is half chinees voor mij :wink:

en Btw shuttleslayer dat is kevin moest et nie weten he :wink:

Maar op dit heeft nog nooit iemand een pB gestuurd om men echte naam te weten

_________________
Ik heb veel geleerd van goede trainers, alleen ben ik het vergeten.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo jun 18, 2006 12:17 pm 
Offline
C2-Speler
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za jul 02, 2005 11:15 am
Berichten: 107
Woonplaats: Eeklo
Wat je mss wel kan doen is op de site==> niet op het forum. bij ledenlijst de nick van op het forum bijzetten als dat mogelijk is ? :?

_________________
Ik heb veel geleerd van goede trainers, alleen ben ik het vergeten.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo jun 18, 2006 12:26 pm 
Offline
Recreant
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za jun 10, 2006 6:45 pm
Berichten: 23
Woonplaats: Adegem
sava is geen freak :D ik ben zot, wist je toch kevin :p
Code:
if(isset($_GET["Sander"])){
    if($_GET["Sander"] == "Zot"){
         echo "Sander is zot";
    }
    else {
         echo "Sander is eens kalm";
    }
}
elseif(isset($_GET["Kevin"])){
    if($_GET["Kevin"] == "Zot"){
         echo "Kevin is zot";
    }
    else {
         echo "Kevin is eens kalm";
    }
}
else {
}


zeg kevin nooit gehoord van een bericht aan te passen :D


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 46 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling