www.BCEikenlo.be - Forum

Forum van badmintonclub Eikenlo
Het is nu do maart 28, 2024 11:32 am

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 8 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: ma sep 18, 2006 8:02 pm 
Offline
Recreant

Geregistreerd: do jun 02, 2005 4:01 pm
Berichten: 43
Onder het item "sportongeval" vindt men de uitleg wat de procedure is bij een sportongeval en kan men een aangifteformulier downloaden. Dit gaat wel over de procedure voor de V.B.L. Zeer goed. De club heeft evenwel een aanvullende verzekering bij het kantoor Clincke. Daarom vraag ik om ook die procedure, wat te doen is bij een ongeval, bij te voegen en eveneens de mogelijkheid te geven een aangifteformulier te downloaden van deze verzekering. Nu bestaat de mogelijkheid dat sommige leden niet op de hoogte zijn van de bijkomende verzekering na het lezen van de clubinformatie wat te doen is bij een sportongeval, en een bijkomende tussenkomst verliezen.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma okt 30, 2006 3:35 pm 
Offline
Recreant

Geregistreerd: do jun 02, 2005 4:01 pm
Berichten: 43
Op 18 september 2006, zie boven, heb ik de opmerking gemaakt dat in de rubriek " Clubinformatie - Ongevallen " wel de procedure uitgelegd is betreffende de V.B.L. verzekering en men ook een ongevallenformulier kan downloaden. Tot daar is alles zeer goed. Mijn opmerking ging over het feit dat men niet verwijst naar de bijkomende verzekering bij zakenkantoor Clincke en zo de leden een vergoeding kunnen mislopen door het niet indienen van een aangifte.
Mijn vraag was dit eveneens, zoals V.B.L. verzekering, op de website te zetten bij de rubriek " ongevallen ". Indien dit niet gaat dan met een voetnota naar die verzekering verwijzen.
Ik heb dit ook aan de webmaster gemeld.
Ik zie tot op heden nog geen aanpassing.
Ik vind dat als men inlichtingen geeft deze ook volledig mogen zijn.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma okt 30, 2006 5:32 pm 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo mei 18, 2005 10:59 am
Berichten: 323
Woonplaats: Adegem
Gilbert,

ik heb de pagina vandaag toevallig aangepast daar JP mij de nodige informatie heeft bezorgd.
Dit ging dus heus wel gebeuren, alleen was het voor jouw alweer niet snel genoeg.

Als je in de toekomst nog issues hebt kan je ze mij altijd mailen maar hoef je ze hier niet te posten op het forum (ik negeer ze toch, en vervuil je het forum niet), de bedoeling van het forum verschilt van de bedoeling van een issue-tracker.

Als er iets naar jouw menig te traag gaat, hou het dan voor jezelf en val er anders niemand mee lastig

PS Als bovenstaande te moeilijk voor je is zal ik genoodzaakt zijn je inactief te plaatsen.
PS2 ik hoef er hier verder geen commentaar over te horen (een discussie hierover heeft geen zin, indien toch zal ik het toch negeren)

_________________
Beter één racket in de hand dan ... geen hand !!


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma okt 30, 2006 6:44 pm 
Offline
Recreant

Geregistreerd: do jun 02, 2005 4:01 pm
Berichten: 43
Dag Geert,

Ik weet je hebt het moeilijk met opmerkingen. Maar dreigen met mij op inactief te plaatsen hiervoor gaat wel een beetje te ver. Ik dacht dat we in een democratisch land leefden. Ik vind mijn opmerking normaal en heb alleen vermeld wat ik vastgesteld heb, geen leugens dus. Dus waarom die reactie? Indien je als bestuurslid en webmaster dit niet kan verdragen dan stopt u er beter mee. Ik zal de voorzitter vragen of het wel kan dat jij alleen beslist wie op de website actief mag zijn. Uw handelwijze is een bestuurslid onwaardig.
By the way indien ik opmerkingen heb zal ik die nog, via dit kanaal, geven.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di okt 31, 2006 12:13 pm 
Offline
Recreant

Geregistreerd: di okt 31, 2006 11:08 am
Berichten: 1
Woonplaats: Eeklo
Hierbij meld ik dat Geert, webmaster, Gilbert op inactief gezet heeft. Reden: zie boven, opmerkingen over de website. Volgens Geert geeft Gilbert teveel negatieve opmerkingen over de site en komt dit slecht over.
Geert noemt dit Spam en dit kan niet.
Bestuur was hiervan niet op de hoogte. Is dit normaal?
Gilbert heeft bij mijn weten geen leugens geschreven of verstoten tegen de registratieregels.
Het woord is nu aan het bestuur.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di okt 31, 2006 12:40 pm 
Offline
Recreant
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma mei 23, 2005 9:10 am
Berichten: 28
Woonplaats: Eeklo
Misschien moest er eens wat minder gezift worden over het onderhoud van de website... Mischien dat de webmaster dan niet zo zwaar geprikkeld loopt dat ie (IMO onnodig) mensen deraf gooit...

_________________
Some people are like Slinkies... generally useless, but you can't help but smile when you see one tumble down the stairs.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di okt 31, 2006 12:51 pm 
Offline
Recreant
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma mei 23, 2005 9:10 am
Berichten: 28
Woonplaats: Eeklo
Ik wil er nog even dit aan toevoegen:

Citaat:
Volgens Geert geeft Gilbert teveel negatieve opmerkingen over de site


Als ik de zoekfunctie gebruik, en ik zoek alle posts van gilbert, recentste eerst, dan zijn de 1ste 25 in alle geval allemaal opmerkingen.

Nu is er niks mis met opmerkingen, maar als er dan dergelijke comments:
Citaat:
Ik zie tot op heden nog geen aanpassing.

gepost worden, dan zou ik ook wel effe denken van: "em is daar were ze..."

Misschien is een account disablen wel wat extreem, maar het is een feit dat 98% van de opmerkingen gepost worden in de publieke delen van het forum door dezelfde persoon... Misschien een forum opmerkingen aanmaken? Zet dit forum dan als niet zichtbaar voor niet aangemeldde gebruikers.

_________________
Some people are like Slinkies... generally useless, but you can't help but smile when you see one tumble down the stairs.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di okt 31, 2006 1:38 pm 
Offline
D-Speler
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za mei 28, 2005 11:28 am
Berichten: 74
Woonplaats: Eeklo
Iemand de mond snoeren door hem op non-aktief te zetten tijdens een discussie kan niet voor mij , ik denk niet dat Gilbert hier over de schreef gaat.

Ik pleit er dan ook voor om gilbert weer op aktief te zetten

Citaat:
Ik heb dit ook aan de webmaster gemeld.
Ik zie tot op heden nog geen aanpassing.


Citaat:
Dit ging dus heus wel gebeuren, alleen was het voor jouw alweer niet snel genoeg.


Toen Gilbert dit in september meedeelde heeft hij dan een antwoord gekregen van Geert dat het aangepast ging worden ?
Dan vind ik het normaal dat Gilbert dit een maand later weer naar boven brengt hoor.

het is misschien geen slecht idee om eens een vergadering te houden ivm de website/forum , aangezien dit iets nieuw is voor ons en verschillende mensen opmerkingen en/of vragen hebben. dan blijft het forum "proper" en zullen kunnen vragen en opmerkingen in real time beantwoord worden

_________________
Stijn Devooght


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 8 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling