www.BCEikenlo.be - Forum

Forum van badmintonclub Eikenlo
Het is nu do maart 28, 2024 3:35 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 13 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: do jun 15, 2006 2:14 pm 
Offline
Recreant

Geregistreerd: do jun 02, 2005 4:01 pm
Berichten: 43
Daar Geert, zie onderwerp Chatten, Eikenlo B.C. als een badmintonclubken aanziet, zie ma. 12 jun., zou ik graag weten welke de normen zijn om een badmintonclub te worden, eventueel Damme? Ik vind dat we een badmintonclub zijn en als men de club verder wil uitbouwen, zeker als bestuurslid, zal dit niet gebeuren door eerst in een reeks kampioen te spelen en dan de ploeg in de steek te laten zich naar een andere club te laten uitlenen. Reden: eigenbelang of schrik om niet in de hogere reeks te blijven? Wordt dan lid van die badmintonclub en blijf niet bij een badmintonclubken, zeker als lid van het bestuur. Sedert de start, 20 jaar geleden, hebben we reeds zeer goede resultaten behaald, zowel bij de jeugd als de volwassenen, zelfs in de Liga aangetreden. Een club opbouwen is niet zo eenvoudig en vraagt dat iedereen, ook de zogenaamde betere, met iedereen speelt. Is dit nu het geval? Iedereen is vrij hierover zijn mening te hebben. De eerste doelstelling bij het stichten van de club was dat iedereen er zich goed zou voelen en iedereen met iedereen zou spelen, is dit nu nog zo? Doordenkertje.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do jun 15, 2006 2:43 pm 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo mei 18, 2005 10:59 am
Berichten: 323
Woonplaats: Adegem
gilbert schreef:
Daar Geert, zie onderwerp Chatten, Eikenlo B.C. als een badmintonclubken aanziet, zie ma. 12 jun., zou ik graag weten welke de normen zijn om een badmintonclub te worden, eventueel Damme? Ik vind dat we een badmintonclub zijn en als men de club verder wil uitbouwen, zeker als bestuurslid, zal dit niet gebeuren door eerst in een reeks kampioen te spelen en dan de ploeg in de steek te laten zich naar een andere club te laten uitlenen. Reden: eigenbelang of schrik om niet in de hogere reeks te blijven? Wordt dan lid van die badmintonclub en blijf niet bij een badmintonclubken, zeker als lid van het bestuur. Sedert de start, 20 jaar geleden, hebben we reeds zeer goede resultaten behaald, zowel bij de jeugd als de volwassenen, zelfs in de Liga aangetreden. Een club opbouwen is niet zo eenvoudig en vraagt dat iedereen, ook de zogenaamde betere, met iedereen speelt. Is dit nu het geval? Iedereen is vrij hierover zijn mening te hebben. De eerste doelstelling bij het stichten van de club was dat iedereen er zich goed zou voelen en iedereen met iedereen zou spelen, is dit nu nog zo? Doordenkertje.


schitterend alweer, hoe jij toch altijd het negatieve uit een post kan halen.
ook awleer een mooi voorbeeld hoe "badmintonclubken" volledig uit de context gehaald is.

zal ik het dan even speciaal uitleggen voor de mensen die het dus niet doorhadden: badmintonclubken stond in de context "websitebelangrijkheid en groote".
Als je een website maakt voor een Bedrijf, Organisatie, Instellingen, enz ... is er wel een verschil dan voor een badmintonclub.
Als je dan al heel veel zaken in de website steken hebt, die zelf bij bovenstaande soms niet altijd te vinden zijn, dan vond ik de
website wel al goed genoeg.

Verder zijn de zaken die je aanhaalt Gilbert, ver onder de gordel. Ofwel kan je het niet verkroppen dat iemand sporttief vooruit wil,
en niet meer verder kan binnen Eikenlo, ofwel is het persoonlijk.

en waarom zou ik schrik hebben om in een hogere reeks te spelen als ik in Damme 3 reeksen hoger speel?

_________________
Beter één racket in de hand dan ... geen hand !!


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do jun 15, 2006 3:53 pm 
Offline
Recreant

Geregistreerd: do jun 02, 2005 4:01 pm
Berichten: 43
Dag Geert,

Ik kan u wel zeggen dat wat ik schrijf niet onder de gordel is en ook niet persoonlijk, maar wel correct is, en er nog andere leden zijn die van hetzelfde gedacht zijn.
Alleen kan het zijn dat de waarheid kwetst.
Veel succes in Damme.
Vroeger speelde ik in een club dewelke in de tweede Duitse Bundesliga speelde en ook daar speelde iedereen met iedereen.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do jun 15, 2006 3:53 pm 
Offline
D-Speler
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za mei 28, 2005 11:28 am
Berichten: 74
Woonplaats: Eeklo
Wat Stijn oorspronkelijk schreef:
Racekonijn schreef:

en waarom zou ik schrik hebben om in een hogere reeks te spelen als ik in Damme 3 reeksen hoger speel?



Omdat je je medespelers te zwak vind denk ik om in 1e te spelen , je zei tegen mij dat als er iemand bij zou komen dat je zou blijven.

Wat Stijn op 25 Jun 2007 02:00 pm schreef:
nbjkl;j


Bericht teruggeplaatst door de webmaster op 3/07/07

_________________
Stijn Devooght


Laatst bijgewerkt door Stijn op ma jun 25, 2007 2:00 pm, in totaal 1 keer bewerkt.

Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do jun 15, 2006 4:58 pm 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo mei 18, 2005 10:59 am
Berichten: 323
Woonplaats: Adegem
gilbert schreef:
... en er nog andere leden zijn die van hetzelfde gedacht zijn.
Alleen kan het zijn dat de waarheid kwetst.


Als gij mij uit het bestuur wilt gilbert, zullen we op de algemene vergadering een stemming doen, probeer dan zoveel mogelijk mensen te overhalen, wie weet haalde een meerderheid ...

gilbert schreef:
...
Vroeger speelde ik in een club dewelke in de tweede Duitse Bundesliga speelde en ook daar speelde iedereen met iedereen.

Proficiat, ik hoop ook zover te geraken, alleen niet in Duitsland maar in België, al zal dat niet gemakkelijk zijn.



Stijn schreef:
Racekonijn schreef:

en waarom zou ik schrik hebben om in een hogere reeks te spelen als ik in Damme 3 reeksen hoger speel?



Omdat je je medespelers te zwak vind denk ik om in 1e te spelen , je zei tegen mij dat als er iemand bij zou komen dat je zou blijven.


Als je dat denkt, is het je goed recht.
Ik zou inderdaad blijven als er iemand zou bijkomen, omdat ik dan met iemand kan trainen in Eeklo, en waarbij ik daar zelf sportief op vooruit kan gaan. met alle respect stijn & anderen, maar gij enkelt niet zo graag, en anderen staan ook niet te springen op tegen mij te enkelen. Ik "verlaat" alleen een club als ik er naar mijn mening sportief niet meer op vooruit kan, mocht ik niet vooruit willen was ik wel in Adegem gebleven.
In Damme kan ik nog veel progressie maken, en dat is de voornaamste reden waarom ik daar competitie ga spelen en ga trainen.

_________________
Beter één racket in de hand dan ... geen hand !!


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do jun 15, 2006 6:57 pm 
Offline
Recreant

Geregistreerd: do jun 02, 2005 4:01 pm
Berichten: 43
Dag Geert,

Een vraagje? Als u in Damme gaat trainen, wegens gebrek aan tegenstrevers in Eeklo, en ook competitie gaat spelen waarom dan geen transfer naar die club? En by the way, ik wil u niet uit het bestuur maar zie, ik heb zo mijn idee over spelers die elders gaan spelen en toch in een andere club, waar het contact dan minder zal zijn, in het bestuur blijven zitten. En dat ik altijd het negative uit een post kan halen is dat er iets negatief uit te halen is.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do jun 15, 2006 7:51 pm 
Offline
C2-Speler
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr mei 20, 2005 4:19 pm
Berichten: 181
Woonplaats: Adegem
Bedankt

_________________
All we need are
Two rackets
One shuttle
And lots of fun...

Afbeelding

http://www.Kimmekespics.be
http://blog.kimmekespics.be
http://badkimton.wordpress.com


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do jun 15, 2006 8:13 pm 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo mei 18, 2005 10:59 am
Berichten: 323
Woonplaats: Adegem
gilbert schreef:
Dag Geert,

Een vraagje? Als u in Damme gaat trainen, wegens gebrek aan tegenstrevers in Eeklo, en ook competitie gaat spelen waarom dan geen transfer naar die club? ...


Daar moogde gij nen keer over nadenken...

gilbert schreef:
...En by the way, ik wil u niet uit het bestuur maar zie, ik heb zo mijn idee over spelers die elders gaan spelen en toch in een andere club, waar het contact dan minder zal zijn, in het bestuur blijven zitten...


ik kom iedere week, weer of geen weer, volk of geen volk ik ben der iedere vrijdag, en de dinsdag als der geen training is in Damme, en dat is al meer dan sommige andere bestuursleden of andere leden, dus minder contact zit ge der ver naast, trouwens al gehoord van E-Mail?
En het is uw idee, en ge moogt gij denken wat ge wilt, dat is u goed recht, maar val er een ander nie mee lastig dan.

gilbert schreef:
...En dat ik altijd het negative uit een post kan halen is dat er iets negatief uit te halen is.

Uit iedere post kunde wel iets negatief halen, en zeker gij, want iets positiefs posten is precies stukken moeilijker hé?

_________________
Beter één racket in de hand dan ... geen hand !!


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do jun 15, 2006 8:13 pm 
Offline
C2-Speler
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za jul 02, 2005 11:15 am
Berichten: 107
Woonplaats: Eeklo
Ik "verlaat" alleen een club als ik er naar mijn mening sportief niet meer op vooruit kan, mocht ik niet vooruit willen was ik wel in Adegem gebleven.
In Damme kan ik nog veel progressie maken, en dat is de voornaamste reden waarom ik daar competitie ga spelen en ga trainen.


Dit kan ik zeker begrijpen Ik wou daarom ook bij de jeugd weg
En nu dat ik bij de volwassenen ben ben ik al veel verbeterd(vind ik zelf)
Dit kan je van geert ook zeggen toen hij in damme begon was hij juist b2 geworden en nu is hij al B1
:wink:

_________________
Ik heb veel geleerd van goede trainers, alleen ben ik het vergeten.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do jun 15, 2006 8:17 pm 
Offline
Recreant
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za jun 10, 2006 6:45 pm
Berichten: 23
Woonplaats: Adegem
wat is er nu toch mis met in een andere club te spelen, ik speel ook nog in sente, ja da boerengat :D ik heb daar progressie gemaakt en kwam ook even tot op een plafond waarna ik nu dus volwaardig lid ben bij eikenlo (en met veel pelzier) en ik moet zeggen dat ik op die korte periode dat ik erbij ben weer een pak heb geleerd. Het combineren van twee clubs vind ik trouwens nog makkelijk, zo speel je tegen een grote groep gevarieerde mensen.
waarom zo moeilijk doen over iets dat normaal is, ik denk dat er veel zijn die ook bij andere club eens spelen. Ik ken nog mensen die in meerdere clubs spelen, big deal...


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr jun 16, 2006 10:52 am 
Offline
D-Speler
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za mei 28, 2005 11:28 am
Berichten: 74
Woonplaats: Eeklo
Racekonijn schreef:
Als je dat denkt, is het je goed recht.
Ik zou inderdaad blijven als er iemand zou bijkomen, omdat ik dan met iemand kan trainen in Eeklo, en waarbij ik daar zelf sportief op vooruit kan gaan. met alle respect stijn & anderen, maar gij enkelt niet zo graag, en anderen staan ook niet te springen op tegen mij te enkelen. Ik "verlaat" alleen een club als ik er naar mijn mening sportief niet meer op vooruit kan, mocht ik niet vooruit willen was ik wel in Adegem gebleven.
In Damme kan ik nog veel progressie maken, en dat is de voornaamste reden waarom ik daar competitie ga spelen en ga trainen.


Competitie en trainen staan toch uit elkaar ? Je speelt toch niet tegen uw ploeggenoten in de competitie ? Waarom moest er dan iemand bijkomen ? Niet om tegen te trainen want dat deed je dit jaar ook sowieso al in damme.
Toen je het vertelde op het einde van het seizoen stond iedereen versteld van je beslissing . Iedereen vondt het flauw ( alleen Christiaan zijn mening weet ik hier niet over).Pas op , je hebt het recht om bij een andere club competitie te gaan spelen , maar wij hebben ook het recht om ons mening hierover te geven , daar moet je tegenkunnen.
Ik speel ook nog in een andere club , nl Zomergem en soms Lembeke , om tegen andere mensen te kunnen spelen , maar dat wil niet zeggen dat ik de competitie ploeg daarvoor in de steek laat .

Je zegt ook " ik wil er sportief op vooruitgaan " , wat wil je daar mee zeggen ? ik vind dat als je de ploeg in de steek laat , dat dit on-sportief is , en ik ben niet de enige die er zo over denkt

_________________
Stijn Devooght


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr jun 16, 2006 2:41 pm 
Offline
Recreant

Geregistreerd: do jun 02, 2005 4:01 pm
Berichten: 43
Natuurlijk mag iedereen in een andere club spelen, maar ik vind dat als men een ploeg in de steek laat, om welke reden dan ook, men ook het lef moet hebben om ontslag uit het bestuur te nemen. Men kan ook in Damme gaan trainen en bij Eikenlo competitie spelen ,zoals Stijn schrijft, of ben ik fout? Dat niet iedereen, zeker uit een bepaalde hoek, met mijn visie akkoord is was te verwachten. En Kim, u zat niet in het bestuur dit was wat anders.
Mijn punt is: men laat geen ploeg/club in de steek maar men blijft toch in het bestuur zitten. Basta.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr jun 16, 2006 2:46 pm 
Offline
Recreant

Geregistreerd: do jun 02, 2005 4:01 pm
Berichten: 43
Verbetering vorige post:
Laatste zin moet zijn:
Men laat een ploeg/club in de steek, maar men blijft toch in het bestuur van die club zitten. Basta


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 13 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 6 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling