www.BCEikenlo.be - Forum

Forum van badmintonclub Eikenlo
Het is nu do maart 28, 2024 3:42 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 21 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel: Wedstrijd nieuw clublogo
BerichtGeplaatst: ma jun 27, 2005 1:17 pm 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo mei 18, 2005 10:59 am
Berichten: 323
Woonplaats: Adegem
Om het probleem van de outfit en tshirt aan te pakken, hebben we een wedstrijd georganiseerd om een nieuw logo te maken.
eens we een deftig logo hebben en we hebben een sponser kunnen we overgaan naar het ontwerp van een outfit.

alle informatie over de wedstrijd over het nieuwe logo vindt je op http://www.bceikenlo.be/clubinfo.php?nav=logo.

ik zou zeggen, laat je fantasie maar es goed gaan en win een thirt met jouw logo derop ;)

_________________
Beter één racket in de hand dan ... geen hand !!


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di okt 25, 2005 7:26 pm 
Offline
D-Speler
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za mei 28, 2005 11:28 am
Berichten: 74
Woonplaats: Eeklo
Wat Stijn oorspronkelijk schreef:
Ik vind dat alle logos die meedoen aan de wedstrijd zouden moeten uitgehangen worden , dan kunnen alle leden hun gedacht zeggen.
Geert stuurt mij dan een mail dat mijn logo niet origineel is (terwijl ik het zelf ontworpen en bedacht heb)maar ik vind ook dat het zijne te ouderwets is ( dit is mijn gedacht ) .

Laat dus iedereen mee stemmen over het logo :!:

Wat Stijn op 25 Jun 2007 02:01 pm schreef:
jkljk


Bericht teruggeplaatst door de webmaster op 3/07/07


Laatst bijgewerkt door Stijn op ma jun 25, 2007 2:01 pm, in totaal 1 keer bewerkt.

Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di okt 25, 2005 7:47 pm 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo mei 18, 2005 10:59 am
Berichten: 323
Woonplaats: Adegem
iedereen kan het logo bekijken op
http://www.bceikenlo.be/logo/
als iemand ze wil afdrukken mij niet gelaten.
ik weet trouwens niet over welk logo je het hebt als je zegt dat het ouderwets is, maar het laatste logo is in het genre van de pluimplukkers en dat vonden de meesten wel tof

en mijn eerste logo was inderdaad nie zo veel soeps
maar mijn nieuw logo vind ik best ok
dat is te vinden op
http://www.bceikenlo.be/logo/logo_Eikenlo_BC.gif
of
http://www.bceikenlo.be/logo/logo_geert ... zonder.gif
of
http://www.bceikenlo.be/logo/logo_geert_nieuw.gif

reacties zijn altijd welkom uiteraard

en stijn, ik heb jouw logo gevonden bij 6 andere clubs dus dat je het zelf getekend zou hebben lijkt me zeer sterk dan.

Alle reacties zijn altijd welkom, alleen spijtig dat er niemand zich wat van aantrekt, daarna zullen ze wel komen klagen dat ulder niet aanstaat, zo gaat dat nu eenmaal, en voor iedereen goed doen gaat praktisch niet.

_________________
Beter één racket in de hand dan ... geen hand !!


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo okt 26, 2005 11:54 am 
Offline
D-Speler
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za mei 28, 2005 11:28 am
Berichten: 74
Woonplaats: Eeklo
Wat Stijn oorspronkelijk schreef:
Voila, daar gaat het nu net over : " iedereen kan de logos bekijken op de site" . Maar wat met de mensen die er nooit op komen ? Mogen die hun gedacht niet zeggen ?

Ik ga die logos niet afdrukken en ze ophangen hoor, dat moet gebeuren door iemand die de logo-wedstrijd georganiseerd heeft.

Ik heb het pluimpje dat ik in mijn logo gebruik inderdaad op een site gevonden (die niets met badminton te maken heeft) en heb het dan wat aangepast en tekst bijgezet , waarom kan dat dan niet goed zijn ? ( Ik zou die 6 clubs wel eens willen zien , heb lang genoeg gezocht en nooit tegengekomen hoor, ik vind het ook raar dat je daar naar zoekt Geert . Ik zeg toch ook niet dat je je nieuw logo hebt nagemaakt van bv badlove of pluimplukkers )

Over je nieuw logo trek ik wel de woorden "ouderwets" in want dit is inderdaad veel beter. Gewoon uit resect voor diegene die er een gemaakt heeft zou er beter over gestemd worden ( en niet op de site aub ).

Wat Stijn op 25 Jun 2007 02:01 pm schreef:
hjljh


Bericht teruggeplaatst door de webmaster op 3/07/07


Laatst bijgewerkt door Stijn op ma jun 25, 2007 2:01 pm, in totaal 1 keer bewerkt.

Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo okt 26, 2005 9:41 pm 
Offline
D-Speler
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za mei 21, 2005 6:03 pm
Berichten: 87
Woonplaats: Eeklo
Ik heb de logo's eens bekeken en persoonlijk vind ik er 2 wel tof. Namelijk http://www.bceikenlo.be/logo/Logo_geert_erik.JPG en http://www.bceikenlo.be/logo/logo_stijn ... _geert.gif.
De afkorting EBC, lijkt me maar niets omdat het raar klinkt :)
Het origineel van Stijn vind ik niet mis, maar iets abstracter lijkt me toffer (zoiets had ik ook proberen tekenen, maar lukte me niet). Maar afhankelijk van kleur t-shirt, mag het logo op zich ook wel iets anders zijn dan zwart :).

Zo dat is mijn mening. (en vrijdag blijf ik veilig uit de buurt ;-) )
Een optie voor "stemming" is de logisch een vrijdag of dinsdag uithangen (duidelijk in het zicht, want het is niet enkel website waar velen niet naar kijken) met stylo en laat mensen streepje of zo zetten.

Daarnaast denk ik dat er meer zijn die het zich aantrekken dan lijkt, sommigen zijn idd niet op de hoogte omdat ze geen internet hebben of zo.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do okt 27, 2005 9:29 am 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo mei 18, 2005 10:59 am
Berichten: 323
Woonplaats: Adegem
Stijn schreef:
... ( Ik zou die 6 clubs wel eens willen zien , heb lang genoeg gezocht en nooit tegengekomen hoor, ik vind het ook raar dat je daar naar zoekt Geert . Ik zeg toch ook niet dat je je nieuw logo hebt nagemaakt van bv badlove of pluimplukkers )...


Stijn, ik ben jouw logo verschillende keren tegengekomen toen ik op zoek was naar gedachten voor een nieuw logo te maken, ik heb uiteraard niet specifiek gezocht naar jouw logo of een ander.

Mijn logo is trouwens niet nagemaakt van Pluimplukkers of Badlove, Badlove is een totaal ander genre als jet mij vraagt, mijn logo is wel in hetzelfde genre als dat van de Pluimplukker, daar ik dacht dat dat bij de meesten aansprak

ik kwam jouw logo verschillende keren tegen op uiteraard onder lichte andere vormen:
http://www.hamsebc.sphosting.com/images/logo_clr.gif
http://www.hamsebc.sphosting.com/nl/info_boekje.htm
(ook up hun t-shirts is hun logo te zien)

http://www.sc-badminton.de/
http://www.ebps12.com/
http://www.badmintonbassersdorf.ch/start.htm
http://kwml.net/files/50_1186_/ksv_badminton_logo.jpg
http://www.bc-reussbuehl.ch/links/

Ik heb ook nooit gezegd dat je logo niet goed is, ik heb zelfs verschillende keren gezegd dat het een tof logo is en er zeker iets mee te doen valt, alleen jammer dat het nog door clubs gebruikt word (waarmee ik nie wou zeggen dat het daarom niet mag of kan gebruikt worden)

Jouw logo vind ik persoonlijk, niet zuiver , dat is zeer sterk vergroot, misschien was dat zo je idee, maar ik vind hetzelfde logo mooier als het scherp is

Het logo van Robert (met name EBC6.doc) is ook niet origineel, ik ben dit tegengekomen op:
http://www.bcneuheim.ch/
http://users.pandora.be/VAG.Evergem/

Kijk, het is nu niet de bedoeling om een ander logo af te keuren of in negatief daglicht te brengen, maar omdat je der toch specifiek om vroeg ...

Kame schreef:
...
De afkorting EBC, lijkt me maar niets omdat het raar klinkt :)
...
Maar afhankelijk van kleur t-shirt, mag het logo op zich ook wel iets anders zijn dan zwart :).
...
Een optie voor "stemming" is de logisch een vrijdag of dinsdag uithangen (duidelijk in het zicht, want het is niet enkel website waar velen niet naar kijken) met stylo en laat mensen streepje of zo zetten.

Daarnaast denk ik dat er meer zijn die het zich aantrekken dan lijkt, sommigen zijn idd niet op de hoogte omdat ze geen internet hebben of zo.


Wat het stemmen betreft, Dinsdag waren alle logo's reeds op de badminton aanwezig (Bernardine had ze allemaal afgedrukt), dus dan kon iedereen stemmen en zeggen wat ze wouden zeggen, niemand heeft dat gedaan naar mijn weten, vrijdag zullen opnieuw de logo's er zijn, uiteraard dan de laatste versies, als ze dan terug geen reacties komen, zullen er geen reacties meer komen ook, en dat bewijst dat er zich weinigen wat van aantrekken

Dan nog het kleur, dat is vrij simpel, dat hangt af van het kleur van de shirt, ik heb mijn laatste logo in het zwart gemaakt, daar er nog niet beslist is welk kleur van shirt er gaat genomen worden, dit kunnen we dan nog wel wijzigen, ik veronderstel dat de andere personen dit ook nog kunnen aanpassen.

De naam onder het logo (of naast of derin) mag inderdaad de clubnaam zijn, EBC is de afkorting, en hoort misschien beter bij een logo, maar dat maakt nu niet zo veel uit. het gaat em meer om het logo op zich.

Gisteren kreeg ik ook nog de reactie dat het bestuur beslist, en dat ik daar zelf ook inzit en dus zo niet eerlijk kan deelnemen of zo, ik heb gewoon een logo gemaakt dat ik denk dat mooi zou zijn voor de club, als man in het bestuur zal ik niet zeggen, "mijn logo is het beste", ik zeg gewoon wat mijn voorkeur heeft, en dat is momenteel mijn laatste nieuw logo en dat van stijn scherp (onscherp vind ik het niet zo mooi), de rest vind ik iets te "ouderwets", dat ik mijn "stemming" over het logo als lid van de club dan, als bestuur zal ik mij der nie mee moeien welk definitief logo ze nemen.


Tot slot nog één ding, alles is hier tot stand gekomen doordat de post er is gekomen voor een nieuwe outfit en zo iets nieuws te maken, ik heb het dan op mij genomen om iets in elkaar te steken zodat er ook iets kon ondernomen worden door de leden, helaas weinig reactie, als ik nu zie dat er misere (in vriendschap) of wat dan ook van komt, zal het de laatste keer zijn dat ik nog een initiatief neem, hetzelfde geld voor het intern tornooi (vele voorstellen, maar niemand die iets organiseerd), trainingen en vriendschappelijke ontmoetingen, der is overal wel kritiek op, kijkt als ge niets doet kunde niets misdoen, en da zallek voortaan misschien beter doen.

Geert

_________________
Beter één racket in de hand dan ... geen hand !!


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Logomiserie
BerichtGeplaatst: do okt 27, 2005 10:54 am 
Offline
C2-Speler
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr mei 20, 2005 4:19 pm
Berichten: 181
Woonplaats: Adegem
Dag iedereen,

kheb zo enkele puntjes dak ne keer wil meegeven :wink:

1) mannen, stopt keer mee ruzie te maken hé, tis ier precies ne kindertuin, ge kunt nu eenmaal nie iedereen gelukkig maken, tzou toch zalig zijn hé moest iedereen content kunnen zijn mee tzelfde

2) voor de moment vinnek de twee abstracte wel leuk van logo's, das dan da van geert en da van stijn da geert wa scherper gemaakt eeft maar als ge dan naar originaliteit ga zien dan ga mijn voorkeur uit naar da van geert (sorry stijntje), omdat idd het andere logo reeds meerdere malen in gebruik is maar da wil nie zeggen dak het slecht vind é (nu nie boos zijn op mij oor)

3) ivm da stemmen, ge kunt da idd ne keer proberen, maar wanneer ga "iedereen" kunnen stemmen, het gebeurt nooit da "iedereen" er is... mss kan er al een deftige selectie gemaakt worden door het bestuur en kunde dan een heuse stemming inlassen, iedereen in een kotje en papierken invullen mee rood potloodje... LOL

4) ivm het kleur, da game wel zien als we tkleur van den tshirt kennen é, een zwart logo op nen zwarten t-shirt ga nie echt duidelijk zijn hé maar laten we eerst al maar ne keer bekijken welk logo we uiteindelijk gaan gebruiken en de kleuren die komen later wel.

5) Geert, ik zou zeggen, blijf wel het initiatief nemen want als gij het nie doet dan doet idd niemand het en als niemand het doet kunnen ze weer beginnen klagen en zagen. Gij kunt alleen het initiatief nemen, de inbreng moet van de andere komen (alleen jammer dat die heel beperkt is).


Da wast zo ongeveer :wink:

Toedels

_________________
All we need are
Two rackets
One shuttle
And lots of fun...

Afbeelding

http://www.Kimmekespics.be
http://blog.kimmekespics.be
http://badkimton.wordpress.com


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Logo
BerichtGeplaatst: do okt 27, 2005 2:57 pm 
Offline
Recreant

Geregistreerd: do jun 02, 2005 4:01 pm
Berichten: 43
Ik vind dat Stijn gelijk heeft, men moet de logo's uithangen. Alleen een kleine minderheid van de leden bekijkt de website. Geert schrijft dat de logo's dinsdag aanwezig waren, dit kan juist zijn, maar hingen ze ook uit? Ik heb ze niet gezien. Het is aan het Bestuur om dit te doen.
Of waren ze alleen voor de aanwezige bestuursleden? Mijn voorstel: hang de verschillende logo's uit met een nummer per logo. Niet één week maar een paar weken, het zal daar nu niet op aankomen. Hang ook een lijst, naast de logo's, met de nummers, en geef alle leden de kans om aan te duiden welk logo zij het beste vinden. Nu vraagt men,ook voor de t-shirt, alleen de mening van de competitiespelers en dat is het. Vorige vrijdag, 21/10, vroeg men, in de cafetaria, de mening aan de aanwezige leden, een tiental, wat ze dachten over een ontwerp van t-shirt en iedereen vond het model zeer goed. Dat niet iedereen het goed zal vinden is normaal. Maar dit is democratie.
Mag ik ook vragen om de naam te gebruiken die in de statuten voorzien is nml. Eikenlo BC en niet BC Eikenlo of EBC zoals op een logo te zien is.
Geert uw uitleg om niets meer te doen daar er toch steeds kritiek komt kan wel normaal zijn, maar als men in het bestuur van een club zit moet men dit er bij nemen, anders moet men zijn besluit trekken.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do okt 27, 2005 3:45 pm 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo mei 18, 2005 10:59 am
Berichten: 323
Woonplaats: Adegem
Zelf was ik der dinsdag niet, maar Bernardine had de logo's mee, ik weet niet als deze uitgehangen zijn of niet, ook heb ik vernomen dat er maar een stuk of 12 leden aanwezig waren dinsdag, dus over het feit dat iedereen moet kunnen stemmen, akkoord, maar niet iedereen komt gewoon, dus zal de keuze gemaakt worden door de leden die er zijn, en dat zijn meestal wekelijks dezelfde personen, hang dit 1 week uit of 3 weken, er zullen niet veel stemmen bijkomen na 1 week mijn gedacht, maar daar kan ik fout in zijn.
Normaal zal Vrijdag de logo's meegebracht worden.

Wat de t-shirt betreft, om daarbij alle leden te betrekken is heel wat moeilijker mijn gedacht, je kan wel vragen wat de voorkeuren zijn van de mensen, of dit op een papier uithangen.

en over het feit dat de minderheid de website bekijkt, daarvan moet dan niet gezegd worden dat ze het niet konden weten over het logo, want er heeft een papier gehangen voor de wedstrijd voor een logo te maken, maar als der natuurlijk niemand naar dat bord kijkt ...

en wat de naam betreft kan het zijn dat er dan in het verleden een fout gebeurd is, waardoor we nu met de website op BCEikenlo zitten, en vanaf dan is het voor mij BC Eikenlo en niets anders.

en mijn besluiten zal ik zeker trekken gilbert, maak je daar maar geen zorgen over, ik probeer zoveel mogelijk te doen, om de leden het wat aangenamer te maken, en alles wat ik hoor van kritiek probeer ik dan ook zoveel mogelijk aan te pakken. Was jij trouwens niet diegene die zei dat een ladder tornooi niet goed is voor een intern tornooi en dat wanneer men voor dubbel een vaste partner pakt het ook niet goed zou zijn??? wel nu een intern tornooi waarbij die aspecten opgelost zijn, maar je toch nog niet ingeschreven (en zeg mij niet dat je het nog niet gezien hebt !!)? dan moet jij me eens zeggen wat ik mis doe of wat er je nog niet aanstaat aan het concept !!!!!!!!!

GDB

_________________
Beter één racket in de hand dan ... geen hand !!


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Logo
BerichtGeplaatst: do okt 27, 2005 4:04 pm 
Offline
Recreant

Geregistreerd: do jun 02, 2005 4:01 pm
Berichten: 43
Dag Geert,

Ik weet dat u het moeilijk heeft met kritiek.
Dat er dinsdag maar 12 leden waren doet niets terzake of men de logo's uithangt of niet.
Wat de naam betreft wil ik u zeggen dat in de statuten staat dat het Eikenlo BC is en dit niet kan veranderen. De statuten gaan volgens mij voor op wat een bestuurslid denkt te mogen doen. Als een bestuurslid daar zijn voeten, sorry, aan veegt dan heb ik daar problemen mee. De fout waarover u spreekt is door u gemaakt, website, en niet door een ander.
Wat betreft het intern tornooi, was er een uiterste datum van inschrijving voorzien? Zoniet heb ik nog tijd.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do okt 27, 2005 4:18 pm 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo mei 18, 2005 10:59 am
Berichten: 323
Woonplaats: Adegem
De fout is helemaal nie gemaakt door mij, toen ik het aangevraagd heb voor een domein heb ik eerst duidelijk gevraagd aan iedereen van het bestuur wat het moest zijn, als ik mij niet vergis zat Rita er toen zelfs nog in, toen is beslist geweest dat het BCEikenlo moest zijn, van de naam uit de statuten wist ik toen niets, dus dat het aan mij ligt zou ik niet meer zeggen, en maar gouw iets anders denken. En van danaf is het voor mij BC Eikenlo.

en wat het intern tornooi betreft zou ik nog maar eens de informatie lezen moest ik van u zijn !! Dan zou ge weten dat ge aldoor kunt inschrijven!! maar als ik zelfs papieren uitdeel met de informatie op, en als ge dat zelfs niet meer leest, wat moet een mens dan nog doen om het te verspreiden?? Daar, en daar alleen heb ik het moeilijk mee, en niet met kritiek, aan kriteik kan gewerkt worden en kan je uit leren, maar als je iets onderneemt voor leden en ze dan achteraf geen interesse meer tonen, tjah, daar heb ik weinig respect voor dan ...
Dat getuigd ook dat de leden niet apprecieren wat er voor hen gedaan word dan (ik spreek uiteraard niet voor alle leden)

_________________
Beter één racket in de hand dan ... geen hand !!


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do okt 27, 2005 5:45 pm 
Offline
D-Speler
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za mei 28, 2005 11:28 am
Berichten: 74
Woonplaats: Eeklo
Wat Stijn oorspronkelijk schreef:
Ik heb mijn logo wat verscherpt en der Eikenlo Bc van gemaakt en zal dat dan vrijdag meebrengen. (trouwens als je beter naar het logo van bv de pluimpukkers kijkt zie je dat da ook nie scherp is , ik vind dat da ook wat heeft ).
Die andere club die ongeveer dat zelfde pluimpje gebruikt uit mijn logo komt uit zwitserland , en aangezien dat het toch anders is vind ik da ook nie zo erg.

We zitten wel me een probleem denk ik , als de statuten Eikenlo bc zeggen en de website is bc Eikenlo dan is de juiste naam inderdaad Eikenlo bc ( kan de naam van de site niet veranderd worden na bv een jaar ? ik weet het niet he , ik ken niets van websites) .

Wat Stijn op 25 Jun 2007 02:02 pm schreef:
cvb


Bericht teruggeplaatst door de webmaster op 3/07/07


Laatst bijgewerkt door Stijn op ma jun 25, 2007 2:02 pm, in totaal 1 keer bewerkt.

Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do okt 27, 2005 6:27 pm 
Offline
D-Speler
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za mei 21, 2005 6:03 pm
Berichten: 87
Woonplaats: Eeklo
Ik moet toegeven dat ik dinsdag ook geen logo's heb gezien. Ik ben wel niet erg lang gebleven dus kan zijn dat ze daarna getoond zijn. Het is idd onmogelijk om iedereen zijn mening te vragen, maar als het een paar dagen uithangt, een dinsdag en een vrijdag, heeft iedereen wel een kans gehad.
En het werk dat iedereen er in gestoken heeft mag bekeken worden.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do okt 27, 2005 7:14 pm 
Offline
D-Speler
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za mei 28, 2005 11:28 am
Berichten: 74
Woonplaats: Eeklo
Voila , dat bedoelde ik kathleen , als iemand zijn werk erin heeft gestoken ( hoe goed of slecht het al mag zijn ) , het mag bekeken worden


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do okt 27, 2005 7:25 pm 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo mei 18, 2005 10:59 am
Berichten: 323
Woonplaats: Adegem
Wel,
vrijdag zullen de logo's normaal gezien te zien zijn op de badminton, indien der nog laatste wijzigingen gebeurd zijn aan je logo, misschien best zelf afdrukken (zoals stijn zegt) en meebrengen, dan zijde zelf zeker dat het het juiste is.
En dan kan iedereen het bekijken en stemmen naar harteluste :)

_________________
Beter één racket in de hand dan ... geen hand !!


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 21 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling