www.BCEikenlo.be - Forum

Forum van badmintonclub Eikenlo
Het is nu do maart 28, 2024 4:31 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 21 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do okt 27, 2005 7:31 pm 
Offline
Recreant
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma mei 23, 2005 9:10 am
Berichten: 28
Woonplaats: Eeklo
Als ik terugdenk aan het begin van deze hele discussie, dan werd het idee vooruitgeschoven om eens iets vernieuwends te doen.

Wat is er vernieuwend aan een 1-kleurige tshirt (tzal wel weer nen witten worden... Me veel sjans mischien nen gelen) met daarop een 1 kleurig logo van de club en sponsor??

Waarom moet het logo uit 1 kleur bestaan? (ik geef me plezier wa euros extra uit voor iets moois waar geen saaiheid af druipt)

Kan het logo int groot op den achterkant? Kunnen we es nie iets doen dat ongebruikelijk is? Kunnen we nen tshirt krijgen me de mouwkes in een ander kleur dan de rest?

Naar ik vermoed gaat dit weer nen heel saaien tshirt zijn waarvan er 1000 varianten zijn, gedragen door iederen ouwen peet die badminton speelt in heel belgie. Als de clubuitrusting het herkenningspunt moet worden van de competitiespelers, waarom kan dit dan niet aangepast zijn aan de gemiddelde leeftijd van de competitiespelers?

In een eerdere discussie met Geert kwam het argument naarboven dat het niet gaat verkopen als het te speciaal is. Dit is enkel waar als het slecht speciaal is. Als we nu eens moeite doen om der iets speciaals en extravagants van te maken weet ik zeker dat het in de smaak gaat vallen.

Uit de huidige logo's kan ik er geen enkel kiezen dat me niet aan bejaarden doet denken. Ikzelf ben geen sterke grafisch designer, maar ik heb nen buddy (echte grafische nerd) gevraagd om eens een logo te ontwerpen dat iets speciaals zou moeten zijn. (de exacte woorden waren: "doe maar es goe zot, ma maakt dat op wa trekt") Ik verwacht daar wel antwoord van, maar dit kan nog een week duren. Is da een probleem?

:!:

_________________
Some people are like Slinkies... generally useless, but you can't help but smile when you see one tumble down the stairs.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do okt 27, 2005 7:57 pm 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo mei 18, 2005 10:59 am
Berichten: 323
Woonplaats: Adegem
Erik,

over gans uw "discussie" over het t-shirt kan ik helaas weinig zeggen, daar ik niet op de hoogte ben van wat de vrouwen van het bestuur in petto hebben het is dus samen afwachten morgen met wat ze tevoorschijn komen, wel heb ik gehoord dat ze de mooien in een ander kleur hebben, maar ik weet niet als dit voor de mannen of voor de vrouwen shirt gaat, of voor beiden telt, dus dat zien we dan wel.

het logo kan ook in verschillende kleuren maar dat is moeilijk op voorhand te maken als we niet weten welke kleur shirt we gaan hebben (hopelijk begrijpt ge da?)
het logo kan inderdaad in het groot op de achterkant, als het van mij afhangt zou ik da het liefste hebben zo, op de achterkant groot het logo, met daaronder de link naar de site, op de voorkant op de borst nog eens het logo in het klein en dan nog plaatsjes vinden voor de sponsers, en der zal meteen genoeg opstaan dan denk ik.

om nu nog een logo te maken (of te laten maken) is het wel wat laat vrees, ge hebt 4 maanden de tijd gehad, en we zouden graag zo snel mogelijk (morgen in principe) een beslissing nemen omtrent tshirt en logo, natuurlijk zal dit nog wat uitlopen, als je hebt logo hebt stuurde het maar door en brengde het maar mee naar de badminton dan zien we nog wel als er al dan niet al een beslissing gevallen is.

GDB

_________________
Beter één racket in de hand dan ... geen hand !!


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr okt 28, 2005 2:34 pm 
Offline
Recreant

Geregistreerd: do jun 02, 2005 4:01 pm
Berichten: 43
Stijn,

Mijn bedoeling om naar de statuten te verwijzen over de juiste benaming nml. Eikenlo BC was niet gericht naar de hoofding van de website. Ik wilde vermijden dat men voor het logo een andere benaming dan Eikenlo BC zou gebruiken. Ook dat men op alle uitnodigingen voor een clubevenement Eikenlo BC zou gebruiken, wat nu het geval niet is. Met een beetje goeie wil moet dit toch mogelijk zijn.
Het zou natuurlijk wel goed zijn moest men http://www.Eikenlo BC i.p.v. de huidige kunnen gebruiken.
Waar ik evenwel niet akkoord kan mee gaan is dat een betuurslid kortaf zegt: voor mij blijft het BC Eikenlo. Einde discussie.
Als men lid wordt van de club gaat men akkoord met de statuten. Zeggen ik wist niets af van het bestaan ervan is een goedkoop alibi.
Ik heb dan ook een mail naar de voorzitter gezonden met de vraag om toe te zien dat iedereen op de uitnodigingen de juiste benaming gebruikt.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr okt 28, 2005 4:00 pm 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo mei 18, 2005 10:59 am
Berichten: 323
Woonplaats: Adegem
Gilbert,
voor mij is het BC Eikenlo om de eenvoudige reden dat als ik overal Eikenlo BC zou gebruiken ik gewoon mijn eigen website tegenspreek, en dat doe ik niet, mijn bedoeling is om zoveel mogelijk bezoekers naar de site te lokken, het is logisch dat een website de naam heeft van de organisatie en dat de mensen er dan automatish op terecht kunnen bij het intikken van de naam en de landcode, als ik had geweten dat de naam uiterlijk Eikenlo BC was, dan was het domain zo geweest.
En dat jij zegt dat het "einde discussie" is van mijn kant over de naam, dan is dat fout, einde discussie over het feit dat het niet mijn fout is dat er mij een verkeerde naam is doorgegeven, dat is wel zo, ik heb het nagevraagd welke het moest zijn, en zo aangevraagd en gekocht.

Wat de statuten betreft durf beweren dat er vrij weinig leden weten wat er in de statuten staan van onze club, dus ik ben zeker niet alleen die niet wist wat de juiste naam is van de club.

_________________
Beter één racket in de hand dan ... geen hand !!


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za okt 29, 2005 12:22 pm 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo mei 18, 2005 10:59 am
Berichten: 323
Woonplaats: Adegem
Daar er gisteren werd beslist over het logo, en de opstelling van de tshirt heb ik eens gemaakt wat er normaal zou opkomen.
Alles is te vinden op http://www.bceikenlo.be/logo/shirt/
daar vind je:
Eikenlo_TimesNewRoman.jpg ==> de tekst onder het logo in Times New Roman
Eikenlo_Arial.jpg ==> de tekst onder het logo in Arial

al de andere figuren is de tekst van de logo "Eikenlo BC" aangepast met de naam van de figuur als lettertype.
gelieve hier duidelijk een voorkeur te geven aan een bepaalde figuur, of bij eventueel andere gedachten voor een lettertype verwijs ik je graag door naar http://www.fontpile.com/ waar je 25.000 fonts kunt bekijken en downloaden, als je daar uw goestink nie in vind zuldet noois vinden peisek.
stuur mij dan de naam van het font door, en dan maak ik het opnieuw met betreffende font.

GDB

_________________
Beter één racket in de hand dan ... geen hand !!


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za okt 29, 2005 4:13 pm 
Offline
Recreant
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo mei 29, 2005 12:52 pm
Berichten: 1
Woonplaats: eeklo
Racekonijn schreef:
Daar er gisteren werd beslist over het logo, en de opstelling van de tshirt heb ik eens gemaakt wat er normaal zou opkomen.
Alles is te vinden op http://www.bceikenlo.be/logo/shirt/
daar vind je:
Eikenlo_TimesNewRoman.jpg ==> de tekst onder het logo in Times New Roman
Eikenlo_Arial.jpg ==> de tekst onder het logo in Arial

al de andere figuren is de tekst van de logo "Eikenlo BC" aangepast met de naam van de figuur als lettertype.
gelieve hier duidelijk een voorkeur te geven aan een bepaalde figuur, of bij eventueel andere gedachten voor een lettertype verwijs ik je graag door naar http://www.fontpile.com/ waar je 25.000 fonts kunt bekijken en downloaden, als je daar uw goestink nie in vind zuldet noois vinden peisek.
stuur mij dan de naam van het font door, en dan maak ik het opnieuw met betreffende font.

GDB


Ik vind het logo best ok in het rood met blauwe letters.
het lettertype blijft me ongeveer gelijk maar arial vind ik wel het meest duidelijke voor de sponsering.
voor het logo vind ik deze wel goed: monotype corsiva, pristina, freestyle.
ik ga content zijn als we de t - shirten hebben!


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 21 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling