www.BCEikenlo.be - Forum

Forum van badmintonclub Eikenlo
Het is nu do maart 28, 2024 7:37 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 3 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: recreanten polderbos
BerichtGeplaatst: zo nov 26, 2006 8:52 pm 
Offline
D-Speler
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za mei 21, 2005 6:03 pm
Berichten: 87
Woonplaats: Eeklo
Zoals vorige jaren, zijn we met een groep de Pinte onveilig gaan maken. De groep vergroot jaar na jaar. We hadden dit keer zelfs een uitgebreide supportersgroep.
Smorgens waren er al 3 koppels aan het werk. Phillippe en Joeri, slaagden er in om hun poule te winnen (vraag me niet hoe ze dat deden, want ik was er niet bij :wink: ) Verrassend genoeg wisten ook Kelly en Nancy te winnen, dit keer zonder gewonden. Hoewel Kelly haar vingers zeer deden was dit niet van Nancy, maar van teveel op de grond te slaan :shock: (is toch haar uitleg). Eddy en Hans, slaagden er niet in om hun poule te winnen, maar gingen toch naar huis met een fles wijn, dus nog niet zo slecht.
In de namiddag, kwam er versterking. Als eerste gingen Phillippe en Kelly aan het werk. Aangezien het trage diesels zijn, verloren ze die eerste. Hun eerste poulewedstrijd verloren ze nipt met 21-19 en 18-21. Er werden maar 2 sets gespeeld dus ze verloren met 1 puntje op basis van de standen. Het ging er dus om spannen. Hun andere 2 poulewedstrijden wisten ze te winnen. Dankzij andere spelers wonnen ze toch nog hun poule. Ik hoop dat die op zijn minst een cola gekregen hebben :D
Joeri en Nancy mochten de kwalificatie wedstrijd spelen tegen Bernardine en Gerrit. Joeri en Nancy wonnen. Hierdoor kwamen ze in een andere poule terecht. Beiden wisten hun poule te winnen. Mirella en Patrick, Eddy en ik (Katleen) verloren onze kwalificatiewedstrijd, waardoor we beiden in dezelfde poule terecht kwamen. Als eerste mochten wij tegen Mirella en Patrick spelen. Deze wonnen wij, alsook onze andere wedstrijden, waardoor we poulewinnaar waren. Patrick en Mirella ging het iets minder, zij werden 4de. Later bleek dat Kelly hen zwaarder hadden ingeschreven dan gevraagd. Als laatste koppel was er Anouk en Hans. Ze werden 2de of 3de (mijn geheugen laat me in de steek), maar ze vertrokken beiden met een fles wijn. Ik ben altijd bereid om deze te helpen uitdrinken. ;-)
De supporters en enkele spelers gingen de overwinningen al onmiddellijk vieren. Maar aangezien ikke er veel te vroeg uit moet, paste ik en dacht ik, ik schrijf dit verslagje maar onmiddellijk.
Waarschijnlijk zien ze ons daar volgens jaar weer, er is immers nog ruimte voor verbetering :wink:
Tot slot rest ons nog een belangrijke beslissing wanneer gaan we gaan eten?


Laatst bijgewerkt door Kame op do nov 30, 2006 7:30 pm, in totaal 1 keer bewerkt.

Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma nov 27, 2006 12:07 pm 
Offline
C2-Speler
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr mei 20, 2005 4:19 pm
Berichten: 181
Woonplaats: Adegem
Afbeelding Afbeelding Afbeelding

Proficiat aan iedereen!!!


Grtz

_________________
All we need are
Two rackets
One shuttle
And lots of fun...

Afbeelding

http://www.Kimmekespics.be
http://blog.kimmekespics.be
http://badkimton.wordpress.com


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do nov 30, 2006 6:24 pm 
Offline
Recreant

Geregistreerd: do nov 30, 2006 6:10 pm
Berichten: 2
Hallo,

Schoon verslagske Kathleen, chapeau!!!

Bij deze een klein woordeke van dank aan Tommeke en Philipke, de "intapers" van mijn verstuikte vingers van dienst!!! Persoonlijk had Tom er meer verstand van.......tot grote ergernis van Phil :D

En ja hoor Kathleen...na de wedstrijden zijn we onze euforie gaan vieren in de boshoeve in Lembeke. Jammer dat je niet mee was, want BC Eikenlo heeft het kot daar echt op stelten gezet, ge kent ons hé :lol: En qua eten is het er SUPER, een aanrader voor iedereen!!!!

Tot volgend jaar in de polderbos.........

groetjes Kel


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 3 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling