www.BCEikenlo.be - Forum

Forum van badmintonclub Eikenlo
Het is nu vr maart 29, 2024 12:16 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: Gentse BC
BerichtGeplaatst: ma feb 20, 2006 9:03 pm 
Offline
D-Speler
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za mei 21, 2005 6:03 pm
Berichten: 87
Woonplaats: Eeklo
Zondag 19 februari, trokken we naar mariakerke voor het recreantentornooi van Gentse BC. De vroege vogels, Philippe en Joeri, hadden reeds om 12 uur getoond hoe het moest, namelijk alle wedstrijden winnen. Het leek alsof ze meer tijd nodig hadden om hun prijs in ontvangst te nemen, dan om de 3 tegenstanders te verslaan.
S'middags kwam de versterking aan, Bernardine en Guido, Kelly en ikke. Guido en Bernardine gingen als eerste aan de slag, hoewel Guido al hoopte op een forfait, de tegenstander was even spoorloos. Ze kwamen echter wel opdagen :lol: . Phillipe en Kelly vlogen er ook onmiddellijk in, hun poule kreeg het showveld (voor de organisatoren), achteraf hebben de organisatoren daar waarschijnlijk spijt van gekregen, aangezien de vloer vrij glad was, zat Kelly plots bijna achter de microfoon. Joeri en ik, kregen eerst wat tijd om de tegenstander te bestuderen.
Voor zover ik me herinner waren zowel Guido en Bernardine als Philippe en Kelly winnaars van hun poule. Aangezien wij na onze eerste rust, tussen de 4 volgende wedstrijden ongeveer 5 minuten kregen, was het moeilijk om de anderen te volgen.
Hoewel het eigenlijk de eerste keer was dat Joeri en ik samen speelden ging het nog vrij vlot. 1 wedstrijd verloren we, voor 2 tegenstanders hadden we 3 sets nodig (waaronder de winnaar van onze poule), bij de 3de tegenstander lukte echter bijna alles en hadden we aan 2 sets voldoende. Later bleek dat we in sterk zaten, terwijl we in goed ingeschreven hadden, maar blijkbaar kunnen we dat wel aan.

Tot slot waren er nog de ijverige supporters, Ludo en Patrick, ze zagen alle foute dingen, maar ook de goede dingen :) . Joeri had ook nog een fanclub meegebracht die elke wedstrijd op de voet volgden.

Bijna de coach Guido vergeten, speelde niet alleen zelf, maar gaf ook nog tips. 8)

Zo dat was ongeveer onze zondagmiddag en voor de 2 moedigen, gewoon de zondag.


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling