www.BCEikenlo.be - Forum

Forum van badmintonclub Eikenlo
Het is nu do maart 28, 2024 11:10 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 3 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: PBO 2007
BerichtGeplaatst: ma nov 05, 2007 12:52 pm 
Offline
C2-Speler
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr mei 20, 2005 4:19 pm
Berichten: 181
Woonplaats: Adegem
Op 3 en 4 november stonden alweer de provinciale kampioenschappen op het programma en zoals ik vorig jaar al zei...

Kimmeke schreef:
Voor de rest mocht ik dan tevens de laatste wedstrijd van den dag spelen in den mix B1, samen met Geert, maar jammer genoeg mochten we sebiets van start tegen de kampioentjes van vorig jaar, Liesbeth De Bock en Steven De Donder...
Ne keer 21- 14 en es 21- 15 op ons doos, der zat nochtans meer in maar tkwam der nie uit...

Volgend jaar nog es proberen :D


gingen we het dit jaar dus nog eens proberen...

Ik speelde dus alleen maar mix in den B1 samen met Geert.
Op zaterdag waren we de eerste ronde vrij en in de tweede ronde kwamen we tegen Gerrit Smissaert en Elke De Waele (Pluimplukkers) en konden winnen met twee keer 21-19. W00t!! en op naar zondag.
Daar moesten we in de halve finale het Lokerse duo Chris Vandecasteele en Kristel Bingé weerwerk bieden en in de eerste set ging dat redelijk vlotjes... maar weet nie meer hoeveel het was :d (iets van een 21-14 of 15 of zo). De tweede set ging niet zo vlotjes maar was wel héél spannend, we verloren uiteindelijk met 25-27. De derde set was dan terug zoals de eerste en wonnen we opnieuw vlot met 21-14.
In de finale wachtte alweer een pluimplukkersduo, namelijk Johan Janssens en Rebecca Van Hove. We waren dan nog eens de allerlaatste partij van het kampioenschap (en waren uiteindelijk ook als enigste bezig) dus aan overgebleven supporters geen gebrek... ;) De eerste set ging eigenlijk heel gemakkelijk richting de tegenpartij... hoewel we op het einde toch nog eventjes terugkwamen... De tweede set konden we dan wel winnen en een derde set moest dus beslissing brengen... Het ging lang gelijk op en de stand bleef steeds in evenwicht tot op het einde de tegenpartij enkele foutjes maakten en we de set wonnen met 21-18.
maw, Geert en ik zijn Provinciaal Kampioen in het GD B1!!! w00t!!

toch al héééééél wat beter dan vorig jaar niet??? ;)

En luitjes? wat heeft de rest allemaal gepresteerd (naast het lange wachten op de banken??? :D)

Grtz,

Kim

_________________
All we need are
Two rackets
One shuttle
And lots of fun...

Afbeelding

http://www.Kimmekespics.be
http://blog.kimmekespics.be
http://badkimton.wordpress.com


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: PBO 2007
BerichtGeplaatst: ma nov 05, 2007 3:19 pm 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo mei 18, 2005 10:59 am
Berichten: 323
Woonplaats: Adegem
-- Enkel B1 --
In de eerste ronde wist ik in 3sets te winnen van Geert Gabriel (Pluimplukkers)
In de tweede ronde kon ik gemakkelijk winnen van Michael De Sadeleer (Denderleeuw)
In de kwart finale kon ik nipt winnen in 3sets van Dieter De Cleene (Pluimplukkers en 2de reekshoofd)
In de halve finale verloor ik nipt van Gerrit Smissaert (Pluimplukkers) in 3sets.

-- Dubbel B1 --
Ik speelde samen met Kris Dendoncker (Pluimplukkers).
In de eerste ronde verloren we van Frederic Schroyen en Kristof Courtin van Lokeren, twee ex-A spelers. Waarvan we de tweede set verloren met 25-27, hier konden we dus de set gewonnen hebben mits wat geluk.
Exit dubbel dus.

-- Mix B1 --
Ik speelde dus samen met Kim.
In de eerste ronde tegen Gerrit Smissaert en Elke De Waele konden we winnen met 2 keer 21-19.
In de halve finale wonnen we in 3sets van Chris Vandecasteele en Kristel Bingé. Waarvan we de tweede verloren met 25-27! (mits wat geluk konden we ook hier winnen in 2 sets)
In de finale versloegen we dan Johan Jansses en Rebecca Van Hove in 3 nipte set. Een spannende partij, maar met heel erg traag spel.
Toch wisten we geconcentreerd te blijven en de partij te winnen.

:P Hiermee zijn de provinciaal kampioen en is der gewoon niemand beter dan ons in Oost-vlaanderen !!:P

Verder nog een mooi detail, ik versloeg dit weekend zo maar even 6 pluimplukkers !!:twisted:
Dan kan een tornooi niet anders dan geslaagd zijn toch?


Een volledig verslag van mij kan je lezen op mijn blog:
http://blog.geertdebaets.be/badminton/p ... appen-2007

De volledige uitslagen kan je vinden op de website van toernooi.nl:
http://www.toernooi.nl/sport/tournament.aspx?id=16485

_________________
Beter één racket in de hand dan ... geen hand !!


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di nov 06, 2007 8:13 pm 
Offline
D-Speler
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za mei 21, 2005 6:03 pm
Berichten: 87
Woonplaats: Eeklo
Ten eerste proficiat Kim en Geert! (ik raakte niet uit mijn bed :()
Van banksitten word je eenmaal zeer stijf.
Toen ik toekwam in Wachtebeke heb ik eerst beetje gekeken hoe de rest afzag :lol:
Als eerste een enkelje gespeeld. Eerste set ging alles nog goed. 2de set iets minder en 3 de ook niet echt schitterend, gevolg weer gaan banksitten. Maar kheb iets bijgeleerd, en zoveel keer dezelfde fout maken zal me hopelijk niet meer overkomen.

Na een 7tal uur kon ik eindelijk dubbelen. Ik speelde met persoon van wie ik enkel verloor (Tine Vermeulen). Eerste set ging vrij vlog naar ons. Om een of andere reden slaagden we er niet in onze techniek door te zetten naar 2de set, gevolg 3de set. Het vlote toen echter ook niet aan onze kant.

Volgende keer beter en wie weet kan ik volgend jaar Kim nadoen, tzal wel niet in de B1 zijn :P


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 3 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling