www.BCEikenlo.be - Forum

Forum van badmintonclub Eikenlo
Het is nu do maart 28, 2024 3:04 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 23 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do jun 02, 2005 6:35 pm 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo mei 18, 2005 10:59 am
Berichten: 323
Woonplaats: Adegem
Gilbert,

Bij vroeger bedoelde ik, in Adegem, en daar waren meer dan 120 leden toen ik begon, dus dat zegt niets, waarmee ik niets wil afdoen over jullie capaciteiten als stichters van de club.

En het is en blijft hetzelfde in mijn ogen, toen ik begon, toen ik overkwam, in andere clubs en nu, wie iets wil moet er zelf voor uitkomen en aan werken, het is zoals Erik zegt, je krijgt niets op een zilveren plateautjen.

En ik probeer zeker niet de problemen te verdoezelen, want ik spreek zelfs niet over problemen, want naar mijn mening is er geen probleem, maar jullie laten je optutten door een domme anonieme post, die waarschijnlijk geen recht van spreken heeft.

Ik heb nooit over problemen gesproken in de club, nooit !!!
Ik wil wel de club vooruit helpen, door misschien een betere aanpak.

Geert.

_________________
Beter één racket in de hand dan ... geen hand !!


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Bestuursvergadering
BerichtGeplaatst: vr jun 17, 2005 11:21 am 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo mei 18, 2005 10:59 am
Berichten: 323
Woonplaats: Adegem
Racekonijn schreef:
Wat ik in ieder geval zal voorleggen op de volgende bestuursvergadering:
- een intern tornooi proberen organiseren.
- het voorstel van robert omtrent het peterschap van nieuwe leden



Na de bestuursvergadering van afgelopen woensdag werd er het volgende beslist:
het voorstel om een intern tornooi werd goed onthaald, maar is praktisch moeilijk, een ladder tornooi voor enkelspelen is nutteloos daar de uitslag op voorhand bekend is, daarom is het voorstel gekomen om enkele dagen een "tornooi" te houden voor diegene die interesse hebben, deze schrijven zich dan in (bij mij of iemand anders ) en dan worden er koppels gemaakt vb
een sterkere met een iets minder sterke tegen een sterkere met een iets minder sterke, de uitslagen worden dan achteraf verwerkt (door mij) en zullen daarna beschikbaar zijn op de website (door mij), waar je ook je ranking kan bekijken, per gewonnen wedstrijd verdien je X aantal punten (dit systeem word nog uitgewerkt) op het einde van het seizoen (of als er geen interresse meer voor is) is dan de winnaar bekend.
De start zal voorzien zijn aan het begin van volgend seizoen.

Het voorstel van peterschap bij nieuwe leden:
Het peterschap zelf is praktish niet te verwezenlijken. Daarom zal de aanpak bij nieuwe leden niet veel veranderen.
Bestuur schreef:
Als bestuur zijn wij bereid om nieuwe leden op te vangen en te begeleiden de eerste paar keren, maar wij vragen dan ook begrip van deze nieuwe spelers dat wij als bestuursleden ook de kans moeten krijgen om onze eigen wedstrijd eerst te laten uitspelen.

Het is regelmatig gebeurd dat als we als bestuurslid aan het spelen zijn met de gedachte van "na deze match ga ik die spelers wat gaan bijstaan" maar tegen dat onze wedstrijd dan afgelopen is, zijn deze spelers al naar huis, zo krijgen we geen kans.
Dus daarom graag wat begrip van de nieuwe leden dat wij als bestuur niet zomaar alles direct kunnen laten vallen van zodra jullie de sporthal betreden.

tot zover de blijde boodschap :p

_________________
Beter één racket in de hand dan ... geen hand !!


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Laddertornooi
BerichtGeplaatst: ma jun 20, 2005 10:12 am 
Offline
Recreant

Geregistreerd: do jun 02, 2005 4:01 pm
Berichten: 43
De uitleg waarom men het niet ziet zitten om een laddertornooi ,enkel, te organiseren is dun. Natuurlijk weet men wie de nummers één en twee zullen zijn, Geert en Franky,bij de heren en Kim, de één, bij de dames, maar voor de andere plaatsen is het afwachten en ook dit kan spannend zijn. Zo zou men ook de juist waarde van de deelnemers kunnen weten. Het lukt wel in andere clubs. Het dubbelspel geeft dit niet weer, is afhankelijk van wie met wie tegen wie speelt. In een enkel moet men het zelf waarmaken. Dus is zo een tornooi toch niet nutteloos. Waarom aan de leden niet vragen of er interesse is?
Het andere idee vind ik positief.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma jun 20, 2005 5:23 pm 
Offline
Recreant
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma mei 23, 2005 9:10 am
Berichten: 28
Woonplaats: Eeklo
Waarom hoeven wij op het bestuur te wachten om een laddertornooi te organiseren? Als we met genoeg zijn beginnen we der gewoon aan. :) Ik had het ook graag zien gebeuren ... Dus al wie geinteresseerd is: ga posten in de speciale thread onder volwassenen!

_________________
Some people are like Slinkies... generally useless, but you can't help but smile when you see one tumble down the stairs.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma jun 20, 2005 6:28 pm 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo mei 18, 2005 10:59 am
Berichten: 323
Woonplaats: Adegem
RsQ schreef:
Waarom hoeven wij op het bestuur te wachten om een laddertornooi te organiseren? Als we met genoeg zijn beginnen we der gewoon aan. :) Ik had het ook graag zien gebeuren ... Dus al wie geinteresseerd is: ga posten in de speciale thread onder volwassenen!


Het heeft weinig zin nu iets te proberen organiseren, het is het einde van het seizoen, en tegen dat het nieuwe seizoen begint zal alles wel geregeld zijn van het bestuur uit.
het heeft geen zin twee dingen te organiseren die op hetzelfde neerkomen.
En als er genoeg ineteresse is voor het laddertornooi kunnen we dit nog altijd bij organiseren.

Hulp is uiteraard altijd welkom.
(te melden bij mij(Geert De Baets))

_________________
Beter één racket in de hand dan ... geen hand !!


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za jul 23, 2005 3:02 pm 
Offline
Recreant

Geregistreerd: za jul 23, 2005 2:31 pm
Berichten: 1
Eerst en vooral: ik ben geen lid van BC Eikenlo, wel van een andere club (BC De Valkaart). Dit gezegd zijnde heb ik dus ook geen idee wat er van dit alles waar is.
Ik kan wel zeggen dat het in mijn club voor een deel ook zo is. Veel mensen spelen de ganse tijd met dezelfde mensen, anderen willen dan weer niet met bepaalde (minder goede?) mensen spelen, het omgekeerde geldt ook. Op zich is daar niets verkeerd mee, veel mensen spelen puur voor het amusement of eens uit te blazen na een drukke dag, en dat is voor mij het belangrijkste aan badminton. Anderen spelen dan weer om beter te worden of voor competitie (de dames van Eikenlo D1 zullen dat wel weten :wink: ) . Het is dan logisch dat mensen van die groepen niet gauw gaan mengen.

De Valkaart heeft meer dan 200 leden, het is dus niet echt mogelijk voor het bestuur om alle leden te helpen en er zijn hier dus ook zeker ontevreden leden.
Maar ik heb geleerd over de jaren dat je af en toe eens je stoute schoenen moet aantrekken en eens met die "betere" spelers gaan spelen. Op den duur kennen die mensen je ook en gaan ze het automatisch wel van zelf eens vragen. Doe je dat niet: onbekend is en blijft onbemind.

En voor de mensen die anoniem gelijk geven: stop met je te focussen op de slechte zaken van jullie club (het is elders niet of nauwelijks beter) en kijk meer naar het amusement-gedeelte van badminton! Daarvoor gaan we toch gaan badmintonnen?

Pieter


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma jul 25, 2005 1:46 pm 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo mei 18, 2005 10:59 am
Berichten: 323
Woonplaats: Adegem
Zoiets had ik verwacht eigenlijk,
het is bij andere clubs niet anders dan bij ons, in tegendeel zelfs, wij doen ruim de moeite om nieuwe leden aan te lokken en het hen gemakkelijk en leuk te maken, clubs met 200 leden kunnen daar niet aan beginnen, wat begrijpelijk is lijkt mij.
wat ik maar wil benadrukken is dat wij geen probleem hebben met onze aanpak van nieuwe leden, iedereen tevreden stellen lukt nooit, en als die personen dan juist van hen laten horen door iets anoniems te posten, tjah, dan springt iedereen daarop (zonder na te denken)

_________________
Beter één racket in de hand dan ... geen hand !!


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo jan 11, 2006 9:19 pm 
Offline
Recreant

Geregistreerd: wo jan 11, 2006 9:06 pm
Berichten: 1
Ik ben half november in de club terechtgekomen. Ik kende er totaal niemand . Vanaf het eerste moment heb ik me welkom gevoeld. Elke keer als ik er ben, leer ik wel iets bij. Er zijn verschillende spelers die zich met nieuwelingen bezig houden. Er worden slagen geoefend, techniek en taktiek aangeleerd. Er worden ook matchkes gespeeld. Ik vind het gewoon heel leuk om te komen. Mij hoor je niet klagen :D


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 23 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling